رئیس پلی‌استیشن می‌گوید نسخه‌های شخص اول رایانه شخصی بخشی از برنامه رشد «تهاجمی» خواهد بود

هیروکی توتوکی، رئیس سونی و رئیس پلی‌استیشن، از فرصت‌های موجود در رویکرد خود برای انتشار بازی‌های شخص اول بر روی رایانه شخصی صحبت کرده و می‌گوید: «به طور فعالانه عمل می‌کند. [working] on” آوردن عناوین بیشتر به سایر پلتفرم ها به عنوان بخشی از یک برنامه رشد حاشیه سود “تهاجمی”.

توتوکی این نظرات را در طول یک پرسش و پاسخ سرمایه گذار همزمان با آخرین گزارش درآمدهای مالی خود. وقتی از او پرسیده شد که بخش بازی سونی چگونه ممکن است به دنبال افزایش سود باشد، او ابتدا در مورد دشواری کاهش هزینه در سخت افزار پلی استیشن با توجه به قیمت قطعات بحث کرد، قبل از اینکه رویکرد “چند پلت فرم” را برای انتشار بازی های شخص اول خود به عنوان یک حوزه بالقوه پربارتر برجسته کند. گسترش

توتوکی توضیح داد: «در گذشته، همانطور که همه می‌دانید، ما می‌خواستیم مردمی کنیم [our] کنسول، و هدف اصلی عنوان شخص اول، محبوب کردن کنسول بود.”


رئیس پلی‌استیشن می‌گوید نسخه‌های شخص اول رایانه شخصی بخشی از برنامه رشد «تهاجمی» خواهد بودHorizon Forbidden West در رایانه شخصی: چه انتظاری باید داشته باشیم؟


Digital Foundry در پورت PC آینده Horizon Forbidden West.

او ادامه داد: “درست است، اما یک هم افزایی در آن وجود دارد. بنابراین اگر محتوای شخص اول قوی، نه تنها با کنسول ما، بلکه همچنین پلتفرم های دیگر مانند رایانه ها دارید، می توان یک حزب اول را با چند پلتفرم رشد داد – و که می تواند به بهبود سود عملیاتی کمک کند.

وی افزود: “من شخصاً فکر می کنم فرصت هایی برای بهبود حاشیه وجود دارد.”

تحت مدیریت رئیس سابق پلی استیشن، جیم رایان، که خروج خود از این شرکت را اعلام کرد سال گذشته، سونی رویکرد قرار است بازی‌های خود را ابتدا به‌عنوان انحصاری کنسول منتشر کند، قبل از اینکه «حداقل یک سال» بعد آنها را به رایانه شخصی بیاورد – به استثنای برخی از بازی‌های سرویس زنده. مشخص نیست که آیا توتوکی (مدیر عامل موقت سونی اینتراکتیو اینترتینمنت پس از جدایی رایان) ممکن است به دنبال کاهش این شکاف برای استفاده از چرخه تبلیغات اولیه برای عرضه‌های پلی‌استیشن باشد یا اینکه سخنان او صرفاً بسط ادعای قبلی سونی است. کامپیوتر و موبایل ۵۰ درصد را تشکیل می دهند از سبد شخص اول خود تا سال ۲۰۲۵٫

سونی البته با انتشار بازی پلی استیشن خود بر روی رایانه شخصی موفقیت چشمگیری داشته است – که تاکنون شامل بازی هایی مانند God of War، Horizon: Zero Dawn، Marvel’s Spider-Man و Uncharted: Legacy of Thieves شده است. بزرگترین موفقیت کامپیوتر تا کنون Helldivers 2 بوده است که هفته گذشته به صورت همزمان برای PC و Steam عرضه شد.


منبع: https://www.eurogamer.net/playstation-boss-says-first-party-pc-releases-will-be-part-of-aggressive-growth-plan?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *