رئیس یوبی‌سافت می‌گوید ۷۰ پوندی Skull and Bones یک بازی با سرویس زنده چهارگانه است.

ایو گیلموت، رئیس شرکت، گفته است که بازی کشتی‌های دزدان دریایی جمجمه و استخوان‌های یوبی‌سافت یک پروژه چهارگانه A است.

دیشب با بحث در مورد پروژه مورد انتظار با سرمایه گذاران، Guillemot راه اندازی بازی خدمات زنده را با قیمت ۷۰ پوند توجیه کرد، زیرا این یک تجربه کاملاً شکل گرفته است که توسط یک پاس نبرد، ارز ممتاز و یک فروشگاه درون بازی نیز پشتیبانی می شود.

Guillemot گفت: “شما خواهید دید که Skull and Bones یک بازی تمام عیار است.” “این یک بازی بسیار بزرگ است و ما احساس می کنیم که مردم واقعاً خواهند دید که آن بازی چقدر گسترده و کامل است. بنابراین این یک بازی واقعاً کامل سه گانه و چهارگانه A است که در دراز مدت ارائه خواهد شد.”

نگاهی به برنامه‌های پایانی بازی Skull and Bones و پس از عرضه.در یوتیوب تماشا کنید

Skull and Bones قرار است هفته آینده در تاریخ ۱۶ فوریه پس از یک توسعه عظیم ۱۱ ساله در Ubisoft سنگاپور برای رایانه های شخصی، پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری X/S عرضه شود که طی آن بازی چندین بار ریبوت شد و به تعویق افتاد.

برخی فکر کرده بودند که آیا جمجمه و استخوان‌ها سرانجام شاهد انتشار خواهند بود یا خیر شهر من در این گزارش ادعا شده بود که یوبی‌سافت به دلیل معامله با دولت سنگاپور که منجر به دریافت یارانه‌های سخاوتمندانه بازی شده بود، ملزم به ادامه کار بر روی بازی بود. (یوبی سافت اخیرا از اظهار نظر خودداری کرد IGN هنگامی که در پرونده از او پرسیده شد که آیا واقعاً چنین است.)

شیفته؟ Skull and Bones اکنون برای بازی در نسخه بتا باز در دسترس است تا ۱۲ فوریه در سراسر رایانه های شخصی و کنسول ها. به ما اطلاع دهید که آیا آن را امتحان کرده‌اید و آیا متقاعد شده‌اید که برای انتشار کامل هزینه پرداخت کنید.


منبع: https://www.eurogamer.net/ubisoft-boss-says-70-skull-and-bones-is-a-quadruple-a-live-service-game?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *