رئیس Elden Ring درباره بازسازی Bloodborne، مزایای انتظار برای سخت‌افزار جدید صحبت می‌کند

رئیس فروم سافت، هیدتاکا میازاکی، درباره امکان بازسازی Bloodborne و مزایای انتظار برای سخت‌افزار جدید برای بازدید مجدد از پلی‌استیشن ۴ کلاسیک صحبت کرده است.

میازاکی در پاسخ به سوالی درباره احتمال بازسازی Bloodborne به Eurogamer گفت: «این عنوانی است که ما آن را بسیار عزیز و به اندازه طرفدارانمان دوست داریم. من را بسیار خوشحال می کند که می بینم هنوز افراد زیادی به آن علاقه دارند.”

اما آیا نسخه بازسازی شده از سخت افزار جدیدتر بهره می برد تا انتشار را ارزشمند کند؟ برای مثال، FromSoftware’s Demon’s Souls، پس از عرضه اولیه بر روی PS3، به عنوان یک عنوان راه اندازی PS5 بازسازی شد – یک جهش دوگانه در نسل کنسول ها که به این معنی بود که انتشار مجدد اهمیت بیشتری پیدا می کرد.

میازاکی گفت: «فکر می‌کنم داشتن سخت‌افزار جدید قطعاً بخشی از ارزش این بازسازی‌ها است. “چیزهایی که در نسل های قبلی سخت افزار قادر به دستیابی به آنها نبودید، روش هایی که قادر به ارائه عبارات خاصی نبودید – [new hardware] گاهی اوقات آن را ممکن می کند.


رئیس Elden Ring درباره بازسازی Bloodborne، مزایای انتظار برای سخت‌افزار جدید صحبت می‌کندELDEN RING Shadow of the Erdtree | تریلر رسمی بازی Reveal


تریلر Elden Ring: Shadow of the Erdtree.

میازاکی ادامه داد: «با این حال، نمی‌توانم بگویم که همه چیز همین است. “من فکر می کنم صرفاً از منظر کاربر، سخت افزار مدرن همچنین به بازیکنان بیشتری اجازه می دهد تا از همه بازی ها قدردانی کنند. و بنابراین، این یک دلیل ساده است، اما به عنوان یک بازیکن دیگر، فکر می کنم دسترسی مهم است. فکر می کنم این می تواند باشد. نیروی محرکه بین آوردن یک بازی قدیمی به یک پلتفرم جدید.”

میازاکی گفت که آیا یک بازسازی Bloodborne در نهایت روشن می شود، صرف نظر از اینکه ممکن است روی PS5 یا PS6 عرضه شود، میازاکی گفت که “بسیار خوشحال است” از دیدن این همه طرفدار پرشور که خواستار اجرای بازسازی Bloodborne هستند.

میازاکی از اینکه نمی‌توانست چیز دقیق‌تری در مورد بازسازی انحصاری PS4 بگوید، عذرخواهی کرد، اما گفت که از ادامه پاسخ بازی «هیجان زده» است.

او گفت: «به زبان ساده، من را بسیار خوشحال می کند که می بینم این عنوانی است که خاطرات خاص زیادی دارد، هم برای من و هم برای کارکنانی که روی آن کار کرده اند. و وقتی آن صداهای پرشور را در جامعه می‌بینیم، البته باعث می‌شود که ما احساس هیجان کنیم، این باعث می‌شود که احساس خوشبختی کنیم که آن را داریم و آن خاطرات را داریم.»

پس باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا بازسازی Bloodborne در دسترس است یا خیر. با این حال، تعداد زیادی مددر روی بازی کار می کنند – سال گذشته لنس مک دونالد به آن دست یافت Bloodborne در حال اجرا بر روی PS5 با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه بدون افزایش مقیاس.

در حال حاضر، FromSoft مشغول توسعه آن بوده است گسترش Elden Ring Shadow of the Earthtree که میازاکی آن را بزرگترین گسترش شرکت تا کنون توصیف کرد..

DLC دارای یک نقشه کاملاً جدید با رویکردی جدید در طراحی میدان خواهد بود که تمایز بین مناطق مزرعه و سیاه چال های قدیمی را محو می کند.

Shadow of the Earthtree برای اکران در ۲۱ ژوئن (۲۱ ژوئن) برنامه ریزی شده است.


منبع: https://www.eurogamer.net/elden-ring-boss-discusses-bloodborne-remake-benefits-of-waiting-for-new-hardware?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *