رئیس Fortnite، دونالد ماستارد در حال بازنشستگی است، اما می‌گوید که تیم توسعه دهنده بازنشسته شده است "در بهترین دست ها"

دونالد ماستارد – مرد پشت سر فورتنایت و مدیر ارشد خلاق در Epic Games – پس از ۲۵ سال در این صنعت بازنشسته می شود.

ماستارد در سال ۲۰۰۸ پس از اینکه استودیوی اپیک که یکی از بنیانگذاران آن بود، Chair Entertainment، توسط Epic Games خریداری شد، به Epic ملحق شد و از آن زمان تا زمانی که در سال ۲۰۱۶ نقش CCO را بر عهده گرفت، یک سال قبل از انتشار این ژانر توسط Epic، در رتبه های بالاتری قرار گرفت. فورتنایت.

ماستارد در بیانیه ای صمیمانه که در رسانه های اجتماعی منتشر شد، اعلام کرد: «پس از یک ماجراجویی باورنکردنی، من از نقش خود به عنوان مدیر خلاقیت ارشد در Epic در این ماه بازنشسته خواهم شد.

“من نزدیک به ۲۵ سال در صنعت بازی از همکاری با برخی از با استعدادترین افراد تا کنون لذت برده ام و به کاری که با هم انجام داده ایم بسیار افتخار می کنم. از ظهور بلندپروازانه ظهور تا شروع ChaIR که در آن Undertow، Shadow Complex را ایجاد کردیم. و سه گانه Infinity Blade، به افتخار تیم کوچک ما که بخشی از Epic شده اند، هر فصل جدید به من اجازه می دهد تا چیز جدید و بدیع را انجام دهم.”

بیشتر ببین

ماستارد ادامه داد که او “به ویژه افتخار می کند” که به “ایجاد و شکل دادن” کمک می کند فورتنایت“، و می گوید که او متواضع است که “بخشی از تیمی بوده است که هر روز تلاش می کند “شادی و لذت” را به جامعه Fortnite بیاورد.”

ما عاشق تماشای هر لحظه شما هستیم – پریدن از اتوبوس نبرد برای اولین بار، دیدن موشک در آسمان، رقصیدن با دوستان پس از پیروزی رویال، مکیده شدن در سیاهچاله یا غرق شدن به دریا. جزیره واژگون شد – و همیشه! خردل اضافه شد. “من نمی توانم صبر کنم تا اکنون در آینده به اشتراک بگذارم فورتنایت به عنوان یک بازیکن در کنار همه شما!

“تیم ها در بهترین دست ها هستند و روی چیزهای بزرگ، شگفت انگیز و شگفت انگیز کار می کنند!!! من هیجان زده هستم که با همسر و خانواده ام وقت می گذرانم و برای همیشه سپاسگزارم. [Epic boss] تیم سوینی و خانواده اپیک گیمز.”

فورتنایت فصل ۴ فصل ۴ به خوبی در حال انجام است و هنوز برای مدت کوتاهی به پایان نمی رسد. مکان‌های Heist جدیدی را اضافه کرد که بازیکنان می‌توانند اسلحه‌های Mythic و مجموعه‌ای از سلاح‌های جدید و Reality Augments را برای دستیابی به آن‌ها انتخاب کنند، نه اینکه به پوست ماهی گوشتال اشاره کنیم.

با فورتنایت فصل ۴ فصل ۴ در اوایل پخشش، اطلاعات زیادی در مورد فصل ۵ در دست نیست. خوشبختانه، بتل رویال عنوان همیشه زمان پایان فصل جاری را لیست می کند، بنابراین تقریباً می دانیم که حداقل فصل بعد چه زمانی بازی خواهیم کرد.

ناامید برای دانستن بیشتر؟ در اینجا همه چیزهایی است که باید درباره زمان بدانید فورتنایت فصل ۴ فصل ۴ به پایان می رسد، چه زمانی فصل ۵ شروع می شود و چه چیزی را باید انتظار داشت. با نزدیک‌تر شدن به شروع فصل جدید، شما را در جریان زمان‌بندی دقیق قرار خواهیم داد.

آیا Fortnite در لیست ما رتبه بندی می شود؟ بهترین بازی های رایگان?


منبع: https://www.techradar.com/gaming/fortnite-boss-donald-mustard-is-retiring-but-says-the-dev-team-is-in-the-best-hands

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *