رانندگان Uber، Lyft و DoorDash در ۱۴ فوریه اعتصاب کردند

سفر از فرودگاه های خاص در روز ولنتاین امسال می تواند یک چالش باشد. هزاران نفر از رانندگان rideshare و تحویل برای اوبر، لیفت و DoorDash در حال برنامه ریزی برای برگزاری تظاهرات در ۱۴ فوریه برای مطالبه پرداخت عادلانه و اقدامات امنیتی بهتر هستند. رویترز. این اعتصاب هفته گذشته توسط Justice for App Workers اعلام شد، ائتلافی که نماینده بیش از ۱۰۰۰۰۰ راننده حمل و نقل و تحویل در سراسر ایالات متحده است.

بر اساس صفحه گروه برای تجمعکارگران شرکت کننده در تظاهرات سوار بر هیچ فرودگاهی در آستین، شیکاگو، هارتفورد، میامی، نیوآرک، اورلاندو، فیلادلفیا، پیتسبورگ، رود آیلند و تمپا سوار نخواهند شد. ائتلاف از رانندگان می خواهد که به این رویداد بپیوندند و "تقاضای تغییرات از سوی Uber، Lyft، DoorDash و همه شرکت‌های برنامه‌ای که از آن سود می‌برند [their] کار سخت" در همین حال، Rideshare Drivers Unitedاتحادیه مستقل رانندگان Uber و Lyft در لس آنجلس نیز فاش کرد که اعضای آن در ۱۴ فوریه برنامه های خود را برای اعتراض خاموش می کنند. "کاهش قابل توجه حقوق [they've] همه چیز در این زمستان احساس شد."

در حالی که اعتصابات ممکن است شاهد مشارکت ده‌ها هزار کارگر باشد، اوبر معتقد است که تأثیری بر تجارت آن نخواهد داشت زیرا تنها بخش کوچکی از رانندگان آن معمولاً در تظاهرات شرکت می‌کنند. شرکت گفت تپه و اخبار سی بی اس که اعتراض مشابهی در سال گذشته بر عملکرد آن تأثیری نگذاشت و درآمد راننده آن همچنان باقی است "قوی" در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۳، "رانندگان در ایالات متحده حدود ۳۳ دلار در هر ساعت استفاده می کردند،" سخنگوی گفت.

این گروه ها تنها چند روز پس از لیفت، اعتصابات را اعلام کردند وعده داده است درآمد هفتگی را برای رانندگان خود در کشور تضمین می کند و تضمین می کند که حداقل ۷۰ درصد از آنچه را که سوارانشان پرداخت کرده اند به دست خواهند آورد. DoorDash به درخواست‌های انتشارات برای اظهار نظر پاسخ نداد، اما در حال حاضر به ازای هر ساعت فعال در ایالت‌هایی با حداقل دستمزد برای کارگران تحویل مبتنی بر برنامه، ۲۹٫۹۳ دلار به رانندگان خود پرداخت می‌کند. به تازگی هزینه های جدید را معرفی کرد برای مشتریان در شهر نیویورک و سیاتل به عنوان پاسخی به مقررات حداقل دستمزد جدید آنها.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/uber-lyft-and-doordash-drivers-are-striking-on-february-14-055949899.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/uber-lyft-and-doordash-drivers-are-striking-on-february-14-055949899.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *