راه اندازی الکتریکی غیرمعمول Ramcharger بیش از آنچه فکر می کنید منطقی است: در اینجا دلیل

راه اندازی الکتریکی غیرمعمول Ramcharger بیش از آنچه فکر می کنید منطقی است: در اینجا دلیل

در حالی که فورد و جنرال موتورز بر سر برتری کامیون های برقی (با تشویق ریوین و تسلا در حاشیه)، Stellantis کار خودش را کاملاً با رمچارجر انجام می دهد. با نگاهی به کاتالوگ پشتی برندهایی مانند دوج، این واقعاً برای دوره مشابه است.

در سال ۲۰۱۵، زمانی که خودروسازان دیگر در تلاش بودند تا هیبریدی ها را بیرون بیاورند و تصویر محیطی خود را پاکسازی کنند، دوج تمام منطق و عقل را مستقیماً به رودخانه دیترویت انداخت و با دوج چارجر و دوج چلنجر SRT Hellcat، دو خودرو با اسب بخار بیشتر از برخی لامبورگینی ها که فقط در صورت غلتیدن در سراشیبی می توانستند مایل دو رقمی در هر گالن بدست آورند. کافی است بگوییم، Stellantis (مخصوصاً بخش‌های مشتق شده از کرایسلر آن) کاملاً راضی است که خلاف جریان باشد.

در آب و هوای امروز، این تفکر مخالف ممکن است دقیقاً همان چیزی باشد که Stellantis به آن نیاز دارد. بازار فعلی خودروهای الکتریکی کمی آشفته است: در تلاش برای آینده نگری و شکست دادن تسلا، هر خودروساز خودروهای الکتریکی عجیب و غریب و فضایی تخم مرغی شکل ساخته است. فورد و آکورا متعاقباً با ساختن F-150 Lightning و ZDX SUV آینده مانند خودروهای معمولی، موجی از آب درآوردند. انجام کاری متفاوت شما را مورد توجه قرار می دهد، حتی اگر این به معنای استفاده از فناوری قدیمی حواس پرت یا عدم ساخت یک EV کامل باشد.


منبع: https://www.slashgear.com/1440701/ramcharger-unusual-electric-truck-explained/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *