راه اندازی خراب Bulletstorm VR یک مرحله در یک زمان بررسی می شود

تیم Bulletstorm VR “متعهد به بهبود کیفیت” نسخه اخیر و واقعاً شکسته خود است. برای انجام این کار، اصلاحات بر اساس شدت اولویت بندی خواهد شد.

در یک بیانیه مشترک، ناشر People can Fly و توسعه دهنده Incuvo گفتند که از زمان راه اندازی Bulletstorm VR در وضعیت بسیار بدی، بازخورد جامعه را شنیده اند. بازیکنان از فیزیک و سانسور نادرست پورت واقعیت مجازی، در میان هزاران مشکل دیگر، شکایت کرده‌اند.

گیم پلی Bulletstorm VR PSVR2 – آیا واقعاً آنقدر وحشتناک است؟ – گوشه VR Ian. در یوتیوب تماشا کنید

افراد می‌توانند پرواز کنند و Incuvo از آن زمان به هر مشکلی که توسط بازیکنان پرچم‌گذاری شده است توجه می‌کنند و قصد دارند با “تری کردن شدت” به هر یک رسیدگی کنند.

به گفته این شرکت‌ها، انتظار می‌رود اولین پچ در این هفته منتشر شود و هدف آن رفع «بسیاری» از ایرادات فعلی بازی است. با این حال، آنها در مورد اینکه کدام یک به جزئیات بیشتری پرداختند.


راه اندازی خراب Bulletstorm VR یک مرحله در یک زمان بررسی می شود
پیام People can Fly و Incuvo در رابطه با انتشار Bulletstorm Vr. | اعتبار تصویر: مردم می توانند پرواز کنند

اگر در حال حاضر فکر می کنید، “اوه، بیا، بازی نمی تواند آنقدر بد باشد!”، می ترسم اینطور باشد. ایان هیگتون، دوستدار واقعیت مجازی Eurogamer، Bulletstorm VR را برای یک چرخش بیرون آورد، و او رها شد. خیلی از همه چیز ناامید شده استنامیدن آن شلخته

او نوشت: «واقعاً بسیار تکان دهنده است که نسخه VR Bulletstorm چقدر بد است. “Bulletstorm لیاقت بهتری را دارد و اگرچه من واقعاً از این واقعیت قدردانی می کنم که در وهله اول این کار انجام شد، ما به عنوان طرفداران VR نیز شایسته بهتر از این هستیم.”

در ویدیوی بالا می توانید ایان را در حال بازی Bulletstorm VR ببینید.


منبع: https://www.eurogamer.net/bulletstorm-vrs-broken-launch-being-addressed-one-step-at-a-time?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *