راوی Baldur’s Gate 3 یک خط مورد علاقه از Dark Urge دارد و یکی از دلهره آورترین آن هاست.

آملیا تایلر، صدای پشت سر دروازه بالدر ۳راوی، خط مورد علاقه خود را از داستان فرعی مورد علاقه اش در بازی نقش آفرینی (RPG) که مورد تحسین منتقدان قرار گرفت، فاش کرد.

اسپویلرهای جزئی در پیش است دروازه بالدر ۳٫

اگر پس‌زمینه Dark Urge را انتخاب کنید، خطوط صوتی بیشتری از راوی تایلر دریافت می‌کنید که میل درونی شخصیت شما به کشتن را برجسته می‌کند.

“خط مورد علاقه من [from] تایلر در مصاحبه ای گفت: “نیروی تاریک فقط یک خنده است.” مصاحبه با TechRadar Gaming به تازگی.

او با اشاره به قطعه‌ای در اوایل بازی Dark Urge که در آن بارد آلفیرا جذاب سعی می‌کند به مهمانی شما بپیوندد، گفت: “این فقط یک خنده آرام است، فکر می‌کنم بعد از آلفیرا باشد.” بعداً در همان شب، شخصیت شما تسلیم اشتیاق قاتلانه آنها می شود و به زندگی Tiefling بیچاره پایان می دهد.

“اگر چیزهای درست را بچرخانید [in the game's dice-roll-centric dialogue trees]شما فقط از آنچه اتفاق افتاده است، این قهقهه خنده دار را دریافت می کنید.”

تایلر در ادامه به بحث در مورد چالش‌های پیرامون صحنه پرداخت، به خصوص زمانی که نوبت به ساخت صدای مناسب برای Dark Urge می‌رسد. «معمولاً در فیلمنامه‌ها، وقتی می‌بینید خنده‌ها بلند می‌شوند […] قلب شما کمی غرق می شود زیرا یک خنده خیلی راحت اشتباه می شود. خیلی آسان است که آن را تقلبی به نظر برسانیم.”

“و این حتی یک نوع خنده معمولی هم نبود، این فقط لذت بردن بود، آرامش در آن چیزی که بود. [sic.]. من عاشق این هستم که مردم به آن توجه کرده اند و من باید اینطور بازی کنم. آنقدر به ندرت شخصیتی به دست می‌آوری که بتوانی دندان‌هایت را در آن، جناسی، غرق کنی.»

یادم می آید که خودم با این صحنه روبرو شدم بازی Halloween Dark Urge و یافتن صحنه تاریک قانع کننده، به لطف اجرای ظریف تایلر، تا حدودی. دروازه بالدر ۳ ممکن است پر باشد لحظات بازیاما، حضور این بخش تاریک‌تر از بازی نیز کمک زیادی به غنای داستان فانتزی لاریان می‌کند و آن را به یکی از بهترین بازی های RPG سال های اخیر

بازی های تاریک بیشتری می خواهید؟ لیست ما از بهترین بازی های ترسناک و بهترین بازی های بقا چیزهای زیادی برای ارائه در آن بخش دارند.


منبع: https://www.techradar.com/gaming/consoles-pc/baldurs-gate-3s-narrator-has-a-favorite-line-from-the-dark-urge-and-its-one-of-the-most-chilling

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *