ربات Ballie سامسونگ اکنون پروژکتوری است که شما را دنبال می کند

نسخه به روز شده Ballie مجهز به AI است و می تواند درخواست های خانه هوشمند ، تماس های تلفنی و ظاهراً تغذیه حیوان خانگی خود را انجام دهد-در صورت بیرون آمدن.

ربات Ballie سامسونگ بازگشته است – و اکنون، آن نیز یک پروژکتور است. در CES 2024 ، سامسونگ نسخه به روز شده ای از ربات Ballie Round خود را فاش کرد و ویژگی جدید امضای آن این است که می تواند چیزهایی را روی زمین ، دیوار یا سقف به عنوان پیروی از شما در اطراف خانه طراحی کند.

که در یک ویدیوی جذاب، Ballie (که سامسونگ بار دیگر با رنگ زرد بازیگوش نشان داد) یک دسته از ترفندهای پیش بینی هوشمندانه داشت ، از جمله پخش یک فیلم از یک پرنده برای یک سگ برای تماشای ، نمایش یک تماس ویدیویی در یک دیوار و نمایش یک فیلم تناسب اندام برای کسی که ورزش می کند سامسونگ همچنین در یک ایمیل مطبوعاتی می گوید که Ballie می تواند به طور خودکار طرح ریزی را بسته به اینکه از دیوار و شرایط روشنایی شما فاصله دارد ، تنظیم کند و این که “این اولین پروژکتور جهان است که به طور خودکار وضعیت و زاویه صورت افراد را تشخیص می دهد و زاویه پیش بینی بهینه را تنظیم می کند. برای شما

اما در این ویدئو ، این روبات همچنین به عنوان دستیار خانه هوشمند ، چراغها را روشن کرده و غذای سگ را پخش می کند و به کسی پیام می دهد تا به آنها بگوید چه کاری انجام می دهد. (ایمیل مطبوعات می گوید که Ballie می تواند “تهویه هوا ، چراغ ها ، ماشین های لباسشویی و موارد دیگر” را کنترل کند. در پایان ویدیو، بالی سقف بالای تخت بازیگران را با صحنه ای کیهانی پر کرد.

۱/۲۳

این یک ویدیو واقعا سرگرم کننده بود – اما متأسفانه بود فقط یک ویدیو در CES 2020 ، جایی که سامسونگ اولین بار بالی را نشان داد، ربات روی صحنه چرخید، اما امسال این شرکت فقط از طریق ویدیو ربات را به نمایش گذاشت. و سامسونگ هیچ جزئیاتی در مورد اینکه آیا Ballie ممکن است یا چه زمانی ممکن است عرضه شود یا هزینه آن به اشتراک گذاشته نشده است. با این حال، دیدن باری دیگر در CES جالب بود. امیدوارم سامسونگ این بار واقعاً این محصول را عرضه کند.

۸ ژانویه ، ۶:۰۱ PM ET را به روز کنید: جزئیات بیشتر از سامسونگ اضافه شده است.


منبع: https://www.theverge.com/2024/1/8/24030713/samsung-ballie-robot-projector-ai-ces

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *