ربات Ballie سامسونگ در نمایشگاه CES 2024 کار زیادی انجام نداد، اما مطمئنا زیباست

ربات Ballie سامسونگ یکی از لذت بخش ترین چیزها است ما در CES 2024 شنیده ایم. این ربات کروی دیروز یک غافلگیری از سامسونگ بود، اگرچه این شرکت ابتدا نسخه ای از آن را در سال ۲۰۲۰ نشان داد. Ballie اکنون بسیار بزرگتر شده است، از یک توپ تنیس به یک توپ بولینگ در حال رشد است و یک پروژکتور داخلی دارد.

متأسفانه، سامسونگ به ما اجازه نمی دهد که با Ballie یک به یک ملاقات کنیم، اما این شرکت یک نسخه نمایشی را در غرفه خود به نمایش گذاشت. بدیهی است که به شدت فیلمنامه و کنترل شده بود، اما حداقل به ما این ایده را داد که شرکت چگونه استفاده از Ballie را تصور می کند. این بازیگر از بالی خواست تا یک برنامه تمرینی برای او شروع کند و شروع به پخش یک فیلم تمرینی روی دیوار کرد و آهنگ هایی را شروع کرد. مطمئناً، شما فقط می‌توانید از تلویزیون خود برای این کار استفاده کنید، اما زمانی که یکی از تمرین‌ها خواستار دراز کشیدن شد، بالی ویدیو را تا سقف فیلم‌برداری کرد تا بازیگر بتواند به دنبالش ادامه دهد.

در مثالی دیگر، Ballie توانست یک نمایش بصری از کیفیت هوای خانه ارائه دهد و داده‌ها را از یک تصفیه‌کننده هوای متصل استخراج کند. بالی علاوه بر نشان دادن برخی آمار روی دیوار، خاطرنشان کرد که یک فیلتر باید تغییر کند. ایده در اینجا نشان دادن این است که Ballie می تواند با تمام دستگاه های خانه هوشمند شما صحبت کند و اطلاعات آنها را نمایش دهد، حتی اگر آنها یک صفحه نمایش اختصاصی نداشته باشند.

به طور طبیعی ، Ballie همچنین می تواند رویدادهایی را در تقویم شما نشان دهد و تماس های تلفنی را قرار دهد ، و می تواند فیلم هایی مانند داخل یخچال یا فر سامسونگ شما و همچنین هنگامی که شخصی در درب شما است ، فیلم نشان دهد. اساساً، Ballie مانند یک مرکز خانه هوشمند روی چرخ‌ها احساس می‌شود که می‌تواند هر زمان که شما می‌خواهید موارد را نمایش دهد.

جالب است، و دیدن بالی که با اطمینان در حال چرخیدن در کف منطقه آزمایشی است، جالب بود، اما نمی‌توانم فکر نکنم که دقیقاً هیچ مشکل دنیای واقعی را نیز حل نمی‌کند. باید ببینیم توسعه چگونه پیشرفت می کند، اما سامسونگ می گوید تا پایان سال به فروش می رسد. من کاملاً متقاعد نشده‌ام، همانطور که ما موارد زیادی را دیده‌ایم، اما قطعاً به دنبال ربات کوچک هستم.

ما در حال گزارش زنده از نمایشگاه CES 2024 در لاس وگاس از ۶ تا ۱۲ ژانویه هستیم. با آخرین اخبار این نمایش همراه باشید اینجا.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/samsungs-ballie-robot-didnt-do-much-at-ces-2024-but-it-sure-is-cute-221425179.html?src ظاهر شد = rss


منبع: https://www.engadget.com/samsungs-ballie-robot-didnt-do-much-at-ces-2024-but-it-sure-is-cute-221425179.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *