ربوده شدن پیکاچو و برق گرفتگی کل استادیوم را در موزیک ویدیوی جدید ببینید

پیکاچو در موزیک ویدیوی آهنگ جدید جکس جونز هرگز تنها نشو بازی می کند.

این تک آهنگ که Zoe Wees خواننده و ترانه سرای آلمانی را در آن حضور دارد، امروز منتشر شد و با یک موزیک ویدیو همراه بود. این ویدیو با همکاری جونز و شرکت بین‌المللی پوکمون است و پیکاچو را می‌بیند که در یک استادیوم تبدیل به بشقاب پرنده، جایی که جونز و وی در حال اجرای برنامه هستند، ربوده می‌شود.

پیکاچو از ربوده شدن آنقدرها هم عصبانی نیست، زیرا با خوشحالی به آن دو سلام می کند و قبل از اینکه تمام استادیوم را روشن کند (یا بهتر بگوییم برق گرفتگی) با هم می رقصد. Ceruledge همچنین در ابتدای ویدیو ظاهری یواشکی دارد، به عنوان یک برجستگی در کناره‌های برخی ساختمان‌ها.


ربوده شدن پیکاچو و برق گرفتگی کل استادیوم را در موزیک ویدیوی جدید ببینیدJax Jones، Zoe Wees – Never Lonely (ویدئوی رسمی)


جکس جونز، زوئی ویز – هرگز تنها نباش

جونز در یک بیانیه مطبوعاتی گفت که این آهنگ یک “سفر صوتی به قلب موسیقی و دوستی” است و همانطور که یکی از طرفداران پوکمون این همکاری را “یک امتیاز” نامید.

جونز قبلاً در سال ۲۰۲۱ به عنوان بخشی از شرکت پوکمون همکاری کرده بود آلبوم جشن ۲۵ سالگی پوکمون با آهنگی به نام Phases با حضور سیناد هارنت.

پیکاچو نیز در آن بازی کرد آهنگ همکاری پوکمون اد شیران Celestialکه سپس در ظاهر شد پوکمون اسکارلت و بنفش .


منبع: https://www.eurogamer.net/watch-pikachu-get-abducted-and-electrocute-an-entire-stadium-in-new-music-video?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *