ردمی نوت ۱۳R پرو با دایمنسیتی ۶۰۸۰ و دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی معرفی شد

ردمی تقریباً بی‌سروصدا از گوشی جدیدی به‌نام ردمی نوت ۱۳R پرو پرده برداشته است که به جمع ردمی نوت ۱۳، ۱۳ پرو و ۱۳ پرو پلاس می‌پیوندد. این گوشی از تراشه دایمنسیتی ۶۰۸۰ بهره می‌برد و دوربین دوگانه ۱۰۸ مگاپیکسلی دارد.

ردمی نوت ۱۳R پرو نمایشگری ۶٫۶۷ اینچی از نوع OLED با رزولوشن ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسلی، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی، حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیتی و نسبت کنتراست ۵,۰۰۰,۰۰۰:۱ دارد. این صفحه می‌تواند با نرخ ۲۱۶۰Hz از لمس‌های شما نمونه‌برداری کند.

مشخصات ردمی نوت ۱۳R پرو

قلب تپنده موبایل جدید ردمی چیپست دایمنسیتی ۶۰۸۰ است که با ۱۲ گیگابایت رم LPDDR4x و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی UFS 2.2 عرضه می‌شود. ردمی نوت ۱۳R پرو انرژی خود را از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی می‌گیرد که از شارژ ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند.

ردمی نوت ۱۳R پرو با دایمنسیتی ۶۰۸۰ و دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی معرفی شد

در قاب عقب این گوشی شاهد دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با پشتیبانی از زوم ۳ برابری هستیم. یک سنسور ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق هم کنار این دوربین تعبیه شده است. ردمی نوت ۱۳ آر پرو در بخش سلفی از دوربین ۱۶ مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

این گوشی با اندروید ۱۳ و رابط کاربری MIUI 14 به بازار می‌آید. روی این دستگاه جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون، وای‌فای ۵، بلوتوث ۵٫۳ و درگاه USB-C قرار دارد. ابعاد این دستگاه ۱۶۱٫۱۱ در ۷۴٫۵۹ در ۷٫۷۳ میلی‌متر و وزن آن ۱۷۵ گرم است.

ردمی نوت ۱۳R Pro با قیمت پایه ۲۸۰ دلار در رنگ‌های مشکی، آبی و طلایی به بازار می‌آید. این گوشی فعلاً فقط در بازار چین عرضه شده است. بااین‌حال، احتمال داده می‌شود که همین دستگاه را با نام پوکو X6 نئو با دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی در بازار هند ببینیم. ردمی نوت ۱۳ پرو و ۱۳ پرو پلاس نیز ممکن است با نام‌های پوکو X6 5G و X6 پرو ۵G روانه بازار شوند.

ردمی در انتهای ماه شهریور از دیگر اعضای سری نوت ۱۳ پرده برداشته بود. در این مطلب با ۱۳ و ۱۳ پرو، و در این مطلب با ۱۳ پرو پلاس آشنا شوید.


منبع: https://digiato.com/mobile/redmi-note-13r-pro-unveiled-with-dimensity-6080

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *