ردیاب‌های بلوتوث کاشی در حال حاضر تا ۳۳ درصد تخفیف دارند

آمازون در حال فروش یک دو بسته ردیاب بلوتوث Tile Mate به قیمت ۳۳ دلار، که با رکورد کم رکورد برای Prime Day در ماه اکتبر مطابقت دارد. آ چهار بسته کاشی میتس در رنگ خاکستری با ۴۰ درصد تخفیف از تولید کننده به فروش می رسد. این فوم های دستی به کلید، کوله پشتی یا هر چیز دیگری که نمی خواهید گم کنید وصل می شود. این برنامه – که با iPhone و Android کار می کند – به شما امکان می دهد برچسب ها را برای پیدا کردن آنها در نزدیکی خود زنگ بزنید و از جامعه سایر کاربران Tile برای پیدا کردن مواردی که به اشتباه در جهان قرار داده اید استفاده می کند.

این شبکه به اندازه Find My اپل نیست، اما در تست های ما، فقط ۱۰ دقیقه طول کشید تا کاشی مشخص شد. اگر از گوشی اندرویدی استفاده می‌کنید، سامسونگ، اگر می خواهید یک شبکه جستجوی بزرگ داشته باشید، احتمالاً بهترین گزینه شما است. نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که برای فعال کردن هشدارهای سمت چپ به اشتراک Tile (در حال حاضر ۳۰ یا ۱۰۰ دلار در سال) نیاز دارید. اگر تنها چیزی که نیاز دارید یک ردیاب است که با صدای بلند زنگ بزند و به شما بگوید که چه زمانی از خانه (یا رستوران) بدون کلید خود خارج می شوید، می توانید با انتخاب ردیاب برتر ما بروید. بردهکه در حال حاضر برای یک بسته چهارتایی ۲۰ درصد تخفیف دارد.

یک چیز خوب در مورد اقلام کاشی این است که آنها در اشکال مختلف مانند موارد کوچکتر هستند برچسب کاشی. این یکی ۳۳ درصد تخفیف دارد که فقط ۲۰ دلار می شود. این دیسک دارای یک چسب قوی است تا بتوانید آن را به چیزهای کوچکتری مانند کنترل از راه دور، هدفون و کنسول بچسبانید.

انتخاب برتر ما برای اندروید در راهنمای ردیاب بلوتوث ما این است کاشی پرو. این قیمت به ۲۵ دلار کاهش یافته است، که فقط ۲ دلار بیشتر از رکوردی است که برای Prime Day در ماه جولای ثبت کرده است. این تنها کاشی با باتری قابل تعویض است و متوجه شدیم که صدای آن از AirTag و سایر کاشی‌ها بلندتر است. شکل جاکلیدی بزرگ‌تری دارد و معمولاً در آزمایش‌های ما سریع‌تر از Mate به تلفن ما متصل می‌شود.

هر ردیاب امکان تعقیب را باز می کند و از آن برای ردیابی یک شخص بدون رضایت یا اطلاع آنها استفاده می کند. ردیاب‌های کاشی حتی یک حالت ضد سرقت ارائه می‌دهند که غیرفعال کردن ردیاب ناشناخته‌ای که با شما در حال حرکت است را سخت‌تر می‌کند. اما برای فعال کردن این ویژگی، مالک ردیاب باید تأیید هویت را ارسال کند و آن را تأیید کند سوء استفاده منجر به جریمه یک میلیون دلاری خواهد شد.

دنبال کردن @EngadgetDeals در توییتر و در خبرنامه Engadget Deals مشترک شوید برای آخرین معاملات فنی و مشاوره خرید.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/tile-bluetooth-trackers-are-up-to-33-percent-off-right-now-170445150.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/tile-bluetooth-trackers-are-up-to-33-percent-off-right-now-170445150.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *