ردیابی سفر بابانوئل از قطب شمال با استفاده از Google’s Santa Tracker

امسال خوب بودی؟ سپس ممکن است علاقه مند باشید که بدانید گوگل امروز سالانه خود را راه اندازی کرد قابلیت ردیابی بابانوئلاجازه می دهد تا بابانوئل در زمان واقعی در سفر خود به قطب شمال ردیابی شود و او برای تحویل هدایایی به بچه ها در سراسر جهان آماده می شود.


ردیاب بابانوئل گوگل به سنت دو دهه ای این شرکت ادامه می دهد و به کودکان هیجان زده (و بزرگسالان!) اجازه می دهد تا با سفرهای هدیه دهنده شادمان در طول ۲۴ دسامبر همراهی کنند. در این روز، دهکده بابانوئل به یک تجربه ردیابی تبدیل می شود که در آن کودکان می توانند بابا نوئل و گوزن های شمالی او را در حالی که با شادی به کارهای مهم خود می پردازند دنبال کنند.

بابانوئل را می توان با استفاده از یک مرورگر وب ردیابی کرد آیفون، آی پدیا مک با مراجعه به Google’s وب سایت رسمی ردیابی بابانوئل. این سایت دارای یک نقشه زنده از مکان فعلی بابانوئل، توقف بعدی او، فید ویدیویی زنده از سفر او و زمان تخمینی رسیدن او به هر مکان خاص است.

سایت بابانوئل تصاویر مکان هایی را که بابانوئل قبلاً بازدید کرده است، تعداد زنده هدایایی که تحویل داده شده است و فاصله فعلی بابانوئل از مکان شما ارائه می دهد. همچنین مجموعه‌ای از بازی‌ها برای انجام، کارهای خلاقانه و ویدیوهایی برای تماشا وجود دارد.

سایر خدمات ردیابی بابانوئل نیز در دسترس هستند، مانند NORAD برنامه بابا نوئل را ردیابی می کند و وب سایت، اما سایت گوگل اغلب تعاملی ترین و دقیق ترین سایت است.


منبع: https://www.macrumors.com/2023/12/24/track-santas-journey-from-north-pole-2/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *