ردیاب خودرویی اتاکو ماشینت رو پیدا میکنه

خاموش و روشن کردن خودرو از راه دور

یکی از مهم‌ترین امکانات ردیاب اتاکو، امکان روشن و خاموش کردن خودرو از راه دور است. این امکان در مواقع اضطراری، مانند سرقت خودرو، بسیار کاربردی است. برای استفاده از این امکان، کافی است با ارسال یک پیامک، دستور خاموش یا روشن کردن خودرو را صادر کنید.

باز و بست درب‌ها

ردیاب اتاکو همچنین امکان باز و بست درب‌های خودرو را از راه دور فراهم می‌کند. این امکان برای افرادی که خودروی خود را در پارکینگ عمومی یا بیرون از منزل پارک می‌کنند، بسیار مفید است. برای استفاده از این امکان، کافی است با ارسال یک پیامک، دستور باز یا بست کردن درب‌ها را صادر کنید.

گزارشات متنوع

سامانه ردیاب شرکت اتاکو گزارش‌های متنوعی را از وضعیت خودرو در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این گزارش‌ها شامل موارد زیر هستند:

* موقعیت مکانی خودرو

* سرعت خودرو

* زمان و تاریخ تردد خودرو

* مسیرهای طی شده توسط خودرو

* مسیرمتحرک

* نمودار های متنوع

* میزان کارکرد مفید خودرو در بازه های زمانی متفاوت

* نقاط خارج از محدوده

ردیابی بدون وقفه (لحظه ای و آنلاین)

این گزارش‌ها می‌توانند برای مدیریت و افزایش امنیت خودرو بسیار مفید باشند. به عنوان مثال، با بررسی گزارش‌های مسیرهای طی شده توسط خودرو، می‌توانید از محل رفت و آمد خودرو مطلع شوید و در صورت بروز مشکل، سریعاً اقدام کنید.

یکی از نگرانی های صاحبان خودرو این می باشد که کسانی غیراز آنها خودرو را برداشته اند سرعت غیر مجاز نروند که باعث جریمه رانندگی یا ایجاد حادثه در جاده برای راننده نشود به این منظور ردیاب در صورت تجاوز از سرعت تعیین شده ی مجاز در نرم افزار، به شما این هشدار که خودرو سرعت بیش از حد مجاز را دارد.

ردیاب اتاکو این قابلیت را در اختیار مشتری قرار می دهد تا محدوده ی مجازی را برای تردد بر روی نقشه مشخص کنید تا در صورت خروج خودرو از محدوده تعیین شده، به شما هشدار دهد. این هشدار می‌تواند برای والدینی که فرزندانشان از خودرو استفاده می‌کنند، بسیار مفید باشد.

با فعال بودن این آپشن در صورت ضربه به خودرو، ردیاب به شما هشداررا می دهد که به خودرو ضربه ای وارد شده که می تواند برای شناسایی و جلوگیری از سرقت خودرو بسیار مفید باشد.

هشدار باز شدن درب

هنگام سرقت اتومیبل ردیاب در صورت باز شدن درب خودرو، برای شما پیامی ارسال می کند که دربهای خودرو باز شده که این هشدار می‌تواند برای جلوگیری از سرقت خودرو بسیار مفید باشد.

هشدار قطع شدن برق اصلی

قطع شدن برق اصلی میتواند دلایل مختلفی داشته باشد که یکی از آنها گرفتن باتری خودرو یا دزدیدن آن می باشد.با فعال شدن این قابلیت ردیاب اتاکو به شما این امکان را میدهد که درصورت قطع شدن ناکهانی برق اصلی خودرو برای شما هشدار ارسال کند و در صورت پاسخ ندادن به هشداری که ارسال شده با شما تماس بگیرد.

هشدار روشن شدن خودرو

زمانی که ماشین توسط راننده و یا شخص دیگری روشن شود سیستم برای شما پیامک هشداری ارسال می کند که این هشدار وظیفه ی آگاه کردن شما از سرقت اتومبیل را دارد.

هشدار خاموش شدن خودرو

زمانی که ماشین توسط راننده و یا شخص دیگری خاموش شود سیستم برای شما پیامک هشداری ارسال می کند که این هشدار می تواند برای جلوگیری از بروز مشکلات فنی خودرو بسیار مفید واقع شود.


منبع: https://www.zoomit.ir/pr/415456-etaco/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *