ردیف تبلیغات Amazon Prime Video Dolby Vision HDR و Dolby Atmos را از دست می دهد

محتوای Amazon Prime Video دیگر شامل Dolby Vision HDR یا صدای فراگیر Dolby Atmos در ردیف تبلیغاتی خود که در همه عضویت‌های Amazon Prime گنجانده شده است، نیست.

ردیف تبلیغات Amazon Prime Video Dolby Vision HDR و Dolby Atmos را از دست می دهد
این خبر ابتدا توسط یک سایت آلمانی منتشر شد فیلم های ۴K و برداشته شد آستانه. به‌جای گزینه‌های وفاداری بالاتری که قبلاً بدون هزینه اضافی از آن استفاده می‌شد، Prime Video در HDR10 با Dolby Digital 5.1 پخش می‌شود.

یعنی، مگر اینکه ۲٫۹۹ دلار اضافی برای سرویس بدون آگهی Prime Video پرداخت کنید، در این صورت می توانید تجربه صوتی با کیفیت بالاتر را حفظ کنید. تغییر تایید شد آستانه توسط آمازون

یکی از سخنگویان آمازون گفت: «قابلیت‌های Dolby Vision و Dolby Atmos فقط در گزینه‌های بدون آگهی و در عناوین مرتبط در دسترس هستند.

اکثر بینندگان Prime Video اعضای Amazon Prime خواهند بود که هزینه آن ۱۴٫۹۹ دلار در ماه یا ۱۳۹ دلار در سال در صورت پرداخت سالانه است. Prime Video همچنین به عنوان اشتراک مستقل ۹٫۹۹ دلاری در ماه یا در صورت اضافه کردن شارژ صدای فراگیر Dolby Vision HDR یا Dolby Atmos ماهانه ۱۲٫۹۹ دلار در دسترس است. تبلیغات در سراسر اشتراک های اصلی Prime Video در ایالات متحده در ۲۹ ژانویه معرفی شد.

برای مقایسه، Disney+ با تبلیغات ۹٫۹۹ دلار هزینه دارد، در حالی که Netflix را می توان با ۶٫۹۹ دلار در ماه با تبلیغات داشت، اگرچه محتوا در ۱۰۸۰p پخش می شود. در همین حال، Apple TV+ هزینه عضویت ۹٫۹۹ پوند است که از ۶٫۹۹ دلار قبلی بیشتر است. اپل این افزایش را معرفی کرد ۲۵ اکتبراما هیچ محدودیتی در کیفیت پخش وجود ندارد.


منبع: https://www.macrumors.com/2024/02/13/amazon-prime-video-dolby-vision-atmos/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *