رسانه‌های اجتماعی MultiVersus به زندگی بازمی‌گردند و به زودی اخبار راه‌اندازی مجدد را پیشنهاد می‌کنند

هشت ماه پس از برادران وارنر. پلتفرم-brawler MultiVersus تاریک شد، پس از اعلامیه ای که نسخه بتای باز آن تعطیل می شود تا زمانی که در سال ۲۰۲۴ بازگردد، حساب رسانه های اجتماعی آن دوباره فعال شد و به زودی اعلامیه به روز رسانی را منتشر کرد.

MultiVersus در جولای ۲۰۲۲ در نسخه بتای باز سوییچ، پلی استیشن، ایکس باکس و رایانه شخصی عرضه شد و شروع به پرواز کرد – جذب بیش از ۱۰ میلیون بازیکن در فاصله یک ماه. با این حال، تعداد بازیکنان آن به سرعت کاهش یافت و تا زمانی که توسعه دهنده بازی First Games را انجام داد ژوئن گذشته بازی را آفلاین کردتعداد بازیکنان همزمان استیم آن از ۱۵۳۰۰۰ به تنها ۴۴۸ کاهش یافته بود.

در مورد اینکه چه زمانی احتمال بازگشت MultiVersus وجود دارد، هنوز مبهم باقی مانده است، زیرا Play First Games تنها گفته است که انتظار دارد سرورها در اوایل سال ۲۰۲۴ دوباره آنلاین شوند. و ثابت شده است که این یک دوره از کار بسیار بحث برانگیز است، نه تنها به دلیل طول مدت آن، بلکه به این دلیل که برادران وارنر از بازپرداخت هر بسته، پاس، بسته ارز ممتاز، یا لوازم آرایشی که در طول تقریباً یک سال MutliVersus خریداری کرده بودند، خودداری کرد. نسخه بتای باز چند فصلی، اصرار دارد که پس از بازگشت بازی، همه موارد خریداری شده دوباره قابل استفاده خواهند بود.


رسانه‌های اجتماعی MultiVersus به زندگی بازمی‌گردند و به زودی اخبار راه‌اندازی مجدد را پیشنهاد می‌کنندMultiVersus – First Look Reveal


تریلر اولین نگاه MultiVersus.

و اکنون، به نظر می رسد که MultiVersus بالاخره در حال آماده شدن برای بیداری مجدد است. مانند مشاهده شده توسط VGCحساب کاربری رسانه های اجتماعی بازی که مدت هاست خوابیده است یک پیام کوتاه ارسال کرد اوایل امروز، به سادگی خواندن “*تست میکروفون* تست، تست، ۱، ۲، ۳”. مسلماً کار زیادی برای ادامه دادن نیست، اما تردید وجود دارد که Play First Games اگر آماده اعلام بازگشت قریب‌الوقوع MultiVersus به زودی نباشد، خطر تقویت پایگاه بازیکنان بی‌صبر خود را داشته باشد.

و علی‌رغم مدیریت مشکوک خاموش شدن غیرمنتظره‌اش، MultiVersus – با فهرست قدرتمندی از مبارزانش، از باگز بانی و بتمن گرفته تا آریا استارک از بازی تاج‌وتخت و فین تایم ماجراجویی – قبلاً ثابت کرده است که یک لارک بسیار خوب است. در طول بتای باز خود، کریستین دونلان از Eurogamer کاملاً از همه چیز هیجان زده بود. نوشتن“من در آخر هفته پنج دقیقه را با MultiVersus گذراندم که به ده دقیقه و سپس یک ساعت و سپس بهترین قسمت یک صبح تبدیل شد. MultiVersus عالی است!”.

پس از آن، یک بازگشت، می تواند چیزی ارزش تماشا را داشته باشد – به ویژه توسط برادران وارنر، با توجه به اینکه MultiVersus دقیقاً همان نوع بازی ویدیویی رایگان و مملو از خرده معاملات است. اکنون مشتاق دادگاه است دنبال کردن عملکرد ضعیف فیلم Suicide Squad: Kill the Justice League.


منبع: https://www.eurogamer.net/multiversus-social-media-comes-back-to-life-suggesting-relaunch-announcement-soon?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *