رفع اشکال چند کاربره ناخوشایند پیکسل در اندروید ۱۴ وجود دارد

به‌روزرسانی ماه نوامبر برای تلفن‌های پیکسل Google در حال حاضر می‌رسد – و باید باگ ناخوشایند را برای افرادی که دارای پروفایل‌های کاربری متعدد هستند برطرف کند.

گوگل به روز رسانی نوامبر باید به زودی به گوشی‌های پیکسل عرضه شود و برای یک باگ مهم که افراد دارای پروفایل‌های کاربری متعدد در دستگاه‌هایشان را تحت تاثیر قرار می‌دهد، تسکین دهد. به روز رسانی – توسط ۹to5Google – حاوی راه‌حلی برای مشکلی است که «گهگاه باعث می‌شود دستگاه‌هایی با چند کاربر فعال در فضای خالی نشان داده شوند یا در حلقه راه‌اندازی مجدد قرار بگیرند» روی گوشی‌های پیکسل ۶ و جدیدتر تأثیر می‌گذارد از اندروید ۱۴ استفاده می‌کند. این به‌روزرسانی از امروز به گوشی‌های پیکسل می‌رسد و عرضه آن تا هفته آینده ادامه خواهد داشت.

این اشکال خاص زشتی بود. در برخی موارد، افراد نمی‌توانستند به فضای ذخیره‌سازی رسانه خود دسترسی داشته باشند، در حالی که برخی دیگر در یک چرخه بوت که نیاز به بازنشانی دستگاه به تنظیمات کارخانه دارد، به طور کامل از تلفن‌های خود استفاده نمی‌کنند. برای افرادی که مشکل قبلی دارند، به نظر می رسد که این به روز رسانی باید دسترسی به رسانه دستگاه را بازیابی کند. این اخبار برای افرادی که تلفنشان در چرخه راه اندازی مجدد گیر کرده است مختلط است. هفته گذشته در یک به‌روزرسانی اشاره شد که اصلاحی که گوگل روی آن کار می‌کند «ممکن است امکان بازیابی داده‌ها را برای دستگاه‌هایی که مکرراً راه‌اندازی مجدد می‌شوند را فراهم نکند». می توانید دوباره از تلفن خود استفاده کنید، اما امیدواریم از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کرده باشید!

این اشکال روی تلفن‌های پیکسل با نمایه‌های کاربری متعدد تأثیر گذاشته است که به گفته گوگل شامل کاربران کودک، مهمانان و نمایه‌های محدود شده است. انجام داد نه افرادی که چندین حساب Google را به عنوان کاربر اصلی روی یک دستگاه اجرا می‌کنند، تأثیر می‌گذارد – این خوب است زیرا واحدهای بررسی Pixel 8 من هر دو به حساب‌های کاری و شخصی Gmail من وارد شده‌اند. به این ترتیب، به نظر نمی رسد که مشکل گسترده بوده باشد، اما همینطور است بود درد واقعی برای کسانی که آسیب دیده اند.

از هفته گذشته، گوگل به هر کسی که گوشی پیکسل دارای اندروید ۱۴ دارد توصیه کرد که پروفایل کاربری دیگری ایجاد نکرده یا وارد آن نشوند. با به‌روزرسانی امروز، احتمالاً اکنون انجام این کار بی‌خطر است – فقط، می‌دانید، قبل از این کار از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کنید. محض احتیاط.


منبع: https://www.theverge.com/2023/11/6/23949273/google-pixel-8-pro-november-update-bug-fix

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *