رقابت را با وسیله نقلیه کاملاً جدید و ارزشمند Destiny 2 به صورت زنده امروز پخش کنید – PlayStation.Blog

روح رقابت در Destiny 2 با راه اندازی امروز رویداد Guardian Games All-Stars 2024 زنده و زنده است. این رویداد رقابتی سالانه Warlocks، Hunters، و Titans را در مقابل یکدیگر قرار می‌دهد تا سعی کنند در سکوی کلاس Guardian بالاترین پله را بردارند. سال گذشته، تایتان ها این برد را به دست آوردند، دومین برد آنها در تاریخ بازی های نگهبان، و رویداد امسال دارای پیچ و تاب های جدیدی است تا رقابت را پررنگ کند. به‌علاوه، بسط بازی Destiny 2: The Witch Queen امروز به‌عنوان یک بازی ماهانه پلی‌استیشن پلاس در دسترس است و ما عمیق‌تر به وسیله نقلیه جدید اسکیمر شیرجه می‌زنیم.

یک سیستم امتیازدهی جدید برای نگه داشتن همه افراد، از جمله مدال‌های جدید سطح الماس (باارزش‌ترین مدال‌هایی که تاکنون ارائه شده است، به رتبه‌بندی کلاس شما کمک زیادی می‌کند، بنابراین این مدال‌ها به سه مدال در هفته محدود می‌شوند) وجود دارد. . علاوه بر این، Guardians می‌تواند جلوه‌های درخشندگی روزانه را که از منابع مختلف به دست می‌آید، از جمله دستاوردهای فردی (مانند “بهترین در برج” نگهبان بودن یا نمایش عملکرد شما در حالت‌هایی مانند Supremacy یا Competitive Nightfalls) و همچنین گروهی به دست آورند. دستاوردها (مانند حضور در کلاس برنده آن روز).

رقابت را با وسیله نقلیه کاملاً جدید و ارزشمند Destiny 2 به صورت زنده امروز پخش کنید – PlayStation.Blog

«فعالیت‌های تمرکز»، تقویت‌های جدید با زمان محدود برای فعالیت‌های «بازی‌های نگهبان» هستند که مدال‌های جایزه را برای کلاس برنده اعطا می‌کنند. این رویدادها فقط برای چند ساعت در روز باز خواهند بود و شما می توانید با تکمیل آنها بسته های جوایزی کسب کنید. در واقع، کلاسی که بر یک فعالیت تمرکزی خاص تسلط دارد، یک بسته جوایز ویژه قهرمانان را نیز به دست می‌آورد که دسته‌ای از مدال‌ها را برای مسابقات روز به کلاس شما می‌رساند.

با شرکت در رویدادهای گاردین گیمز، هر بازیکنی می‌تواند جوایز شیرینی از جمله سلاح‌های افسانه‌ای جدید مانند Hullabaloo (پرتابگر نارنجک‌انداز سنگین فریم فشرده جدید)، پوسته جدید Exotic Ghost و حتی شکل جدیدی از حمل و نقل را باز کند: Skimmer. .

باهاش ​​حیله گر شدن

شاید هیجان‌انگیزترین جایزه برای گاردین گیمز All-Stars، Skimmer اولین گزینه وسیله نقلیه جدیدی است که پس از Sparrow در Destiny ارائه می‌شود و بدون هیچ هزینه اضافی در دسترس همه نگهبانان است (به سادگی آن را از Eva Levante در برج تحویل بگیرید. تکمیل اولین جستجوی ستاره های گاردین گیمز و بانکداری اولین مدالیون خود). همه بازیکنان می‌توانند از Skimmer در طول بازی‌های Guardian All-Stars استفاده کنند، و نگهبانانی که در طول رویداد یک تلاش یک مرحله‌ای را انجام می‌دهند، می‌توانند پس از پایان بازی‌ها، Skimmer را برای همیشه نگه دارند.

اسکیمر که یک برداشت علمی تخیلی از اسکیت بورد و اسنوبورد است، بیان جسورانه جدیدی از تحرک Guardian در Destiny 2 است که به بازیکنان این امکان را می دهد تا در مسیر رسیدن به مقصد بعدی، ترفندهای شیرین و بازی های مریض انجام دهند.

همان ابتدای توسعه Skimmer با یک سوال ساده شروع شد: نسخه Guardian از اسکای‌برد Cloud Strider چیست؟ بن وومک، رهبر ارشد طراحی Bungie گفت. “تصور کنید یک نگهبان یک Cloud Strider را ببیند که در هوا زیپ می‌زند و فکر می‌کند، “آره، خوب است، اما این چطور است!” و چیزی را بیرون آورد که خنک‌تر، شیک‌تر و مهم‌تر از همه، سرگرم‌کننده برای استفاده است.»

مت کلی، انیماتور فنی کارکنان Bungie می‌گوید: «ما می‌خواستیم مطمئن شویم که فقط یک پوست گنجشک متفاوت با نگهبانی که بالای سر آن ایستاده است، انجام نمی‌دهیم، بلکه چیزی است که واقعاً فانتزی‌های جدید را برآورده می‌کند.» اسپارو اصلی ترکیبی از جت اسکی و سوپربایک بود. ما برای اسکیمر از موج سواری، اسنوبرد و اسکیت بورد الهام گرفتیم، چند تقویت کننده روی آن بستیم و آن را با جادوی فضایی ترکیب کردیم.

“در فاصله زمانی بین Destiny اصلی و اکنون، توانایی‌های حرکتی بازیکنان هنگام عبور از فضاهای پیاده‌روی به طور چشمگیری تغییر کرده و گسترش یافته است و فضای بازی به خوبی حفظ شده است. این به ما اجازه می‌دهد تا با اضافه کردن موارد جدید راحت باشیم تا لبه‌های کاری را که می‌توانیم انجام دهیم، انجام دهیم. افعال در وسایل نقلیه نیز هست.”

اسکیمرها به اندازه همتایان اسپارو خود سرحال هستند و می توانند ترفندها و ترفندهای جدیدی را انجام دهند که زمان سفر را سرگرم کننده تر می کند. نگهبانان می‌توانند چهار ترفند اصلی را که به دکمه‌های شکلک نشان می‌دهند، انجام دهند: یک تلنگر tre، یک Tamedog، یک گرفتن ۳۶۰ و یک چرخش ۳۶۰ در جایی که گاردین تخته را ترک می‌کند. همچنین چهار آسیاب وجود دارد: یک ۵-۰، یک لغزش تخته، یک لغزش تاریک در پشت و یک آسیاب بینی کج. علاوه بر این، تیم توسعه‌دهنده انواع جاخالی‌های چرخشی زمینی الهام‌گرفته از کنده‌کاری در حین موج‌سواری و همچنین برخی جاخالی‌های هوایی با چرخش‌های چنگ‌زنی را برای جلوگیری از موانع (یا برخورد به دشمن بدشانسی که سر راه شما قرار می‌گیرد) اضافه کرده است. در نهایت، یک قابلیت پرش وسیله نقلیه وجود دارد که Guardian شما را به هوا پرتاب می‌کند، با یک چنگال زیبا به عنوان یک لمس نهایی.

کلی گفت: “ما به اندازه کافی خوش شانس هستیم که گروه عظیمی از اسکیت بازان، اسنوبورد سواران و موج سواران هیجان زده داریم که بسیار هیجان زده بودند تا به ترفندها و ترفندهای مورد علاقه خود اشاره کنند.”

ما همچنین تعدادی انیماتور داشتیم که می‌توانستند غواصی کنند و واقعاً برخی از حرکات شگفت‌انگیز و دشوار را به تصویر بکشند. الهام‌بخش همه جا بود.»

آخرین فکر برای تحریک اشتهای کفگیر شما. در طول توسعه، آزمایش‌کنندگان Bungie برخی از کاربردهای خلاقانه Skimmers را در ترکیب با توانایی گریپل استرند پیدا کردند. مهندس تست Bungie توماس دودا توضیح می دهد:

“بدون هیچ طرحی که به طور خاص به سمت این تعامل باشد، ما در طول یک تست بازی متوجه شدیم که بازیکنان می توانند با هاوربرد دست و پنجه نرم کنند در حالی که بازیکن دیگری از آن استفاده می کند. بازیکنی با گریپل استرند می تواند به آن قلاب کند و همراه با آسیاب کشیده شود، و آنها گرفته می شوند. هرجا که بازیکن ساینده هدایت می‌شود. اگر در یک جنگ آتش‌سوزی هستید که خیلی خوب پیش نمی‌رود، یک دوست می‌تواند از روی شما سر بزند، و شما می‌توانید راه خود را از آنجا خارج کنید، مانند صحنه‌ای در شوالیه تاریکی که در آن بتمن از ارتفاع بلند بیرون می‌آید. در هنگ کنگ.”

مدال خود را تست کنید

از آنجایی که گویی رقابت برای شکوه کلاس گاردین انتخابی شما کافی نیست، ما همچنین یک انگیزه اضافی برای نگهبانانی داریم که می‌خواهند روح رویداد ستاره‌های گاردین گیمز را تجسم بخشند. بازیکنانی که چالش رویداد طلایی را تا ۲۶ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۹:۵۹ صبح به وقت محلی به پایان می‌رسانند، پیشنهاد Bungie Rewards را برای خرید مدال ستارگان Guardian Games 2024 از طریق فروشگاه Bungie دریافت خواهند کرد.

The Witch Queen با پلی استیشن پلاس می آید

اعضای PlayStation Plus، تهدید Lucent Hive همچنان ادامه دارد، و ما همه شما را فرا می‌خوانیم. از امروز و برای مدتی محدود، Destiny 2: The Witch Queen به عنوان یک بازی ماهانه بدون پرداخت هزینه اضافی در دسترس همه اعضای پلی استیشن پلاس است. اکنون شانس شماست که صاحب یکی از بزرگترین فصل‌های تاریخ سرنوشت شوید، زیرا با خود ساواثون در تلاشی ناامیدکننده برای پس گرفتن نور روبرو می‌شوید. کمپین هیجان انگیز را از همان ابتدا تجربه کنید، دنیای تخت و مرموز The Witch Queen را کاوش کنید و مهارت های خود را در برابر حالت Legendary آزمایش کنید. همه اینها و موارد دیگر، و این با شماست که پس از دانلود آن را نگه دارید.

اگر یکی از مالکان پلی استیشن پلاس هستید که به تازگی به بازی Destiny 2 دست یافته اید یا به دنبال زمان ایده آلی برای بازگشت به بازی هستید، این فرصت را از دست ندهید تا یکی از بهترین ماجراجویی های Destiny 2 را تجربه کنید. به فروشگاه پلی استیشن بروید، افزونه The Witch Queen را بگیرید و برای مبارزه پیش رو آماده شوید.


منبع: https://blog.playstation.com/2024/03/05/kickflip-the-competition-with-destiny-2s-brand-new-trick-worthy-vehicle-live-today/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *