رندرها، مشخصات و قیمت پوکو X6 پرو و M6 پرو افشا شد

پوکو به‌زودی از گوشی‌های سری X6 به‌همراه M6 پرو رونمایی خواهد کرد. حالا رندرهای پوکو X6، پوکو X6 پرو و پوکو M6 پرو و مشخصات و قیمت دو گوشی آخر افشا شده است.

رندرها و مشخصات پوکو X6 و X6 پرو

در رندرها، گوشی‌های جدید پوکو در رنگ‌های متنوعی دیده می‌شوند. ظاهراً پوکو ایکس ۶ پرو در بالاترین نسخه به ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی مجهز می‌شود. در پشت این دستگاه‌ها یک ماژول مستطیلی‌شکل و در جلوی آن‌ها حفره در مرکز بخش بالایی نمایشگر به چشم می‌خورد.

رندرها، مشخصات و قیمت پوکو X6 پرو و M6 پرو افشا شد
پوکو X6

پوکو X6 پرو به تراشه دایمنسیتی ۸۳۰۰ اولترا مجهز می‌شود و حداکثر ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت. در جلوی این دستگاه نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی LTPS با رزولوشن ۱٫۵K قرار می‌گیرد. ضخامت و وزن این دستگاه به‌ترتیب برابر ۸٫۳ میلی‌متر و ۱۸۸ گرم خواهد بود.

رندر و مشخصات پوکو X6 پرو

گوشی آینده پوکو به دوربین اصلی سه‌گانه با سنسور اصلی ۶۷ مگاپیکسلی و لرزشگیر اپتیکال مجهز می‌شود. این دستگاه همچنین دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و ماکرو ۲ مگاپیکسلی دارد. از سایر مشخصات پوکو X6 پرو می‌توان به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ واتی و سیستم‌عامل پیش‌فرض اندروید ۱۳ اشاره کرد. این دستگاه ۳۵۳ دلار قیمت خواهد داشت.

مشخصات و قیمت پوکو M6 پرو ۴G

پوکو M6 پرو نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی POLED با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز خواهد داشت. قدرت این دستگاه را تراشه مدیاتک هلیو G99 تأمین می‌کند که توسط ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود.

این گوشی هوشمند هم به یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ واتی و سیستم‌عامل پیش‌فرض اندروید ۱۳ مجهز می‌شود. همچنین، این دستگاه وزنی برابر ۱۷۹ گرم دارد و ضخامت آن به ۸٫۳ میلی‌متر می‌رسد. پوکو M6 پرو با قیمت ۲۴۵ دلار روانه بازار می‌شود.

این گوشی‌های هوشمند به‌زودی معرفی خواهند شد.


منبع: https://digiato.com/mobile/poco-x6-pro-5g-poco-x6-5g-poco-m6-pro-renders-leaked

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *