روز سوم نمایشگاه CES 2024: روی صفحه کلید آیفون، شارژرهای Qi2، عینک‌های واقعیت افزوده و موارد دیگر کلیک کنید

صدها شرکت این هفته در نمایشگاه CES در لاس وگاس حضور دارند و محصولات جدید خود را به نمایش می گذارند MacRumors دن باربرا، فیلمبردار، زمانی را در سالن نمایش می گذراند تا ببیند چه چیزی جدید، هیجان انگیز و ارزش توجه دارد.

در کانال YouTube MacRumors مشترک شوید برای ویدیوهای بیشتر

در موردش نوشتیم صفحه کلید فیزیکی کلیک ها برای آیفون هفته گذشته، اما دن توانست شخصاً آن را آزمایش کند و گفت که کلیدها در زیر انگشتان احساس خوبی دارند و کسانی که می خواهند تجربه تایپ لمسی داشته باشند، آن را دوست خواهند داشت. این قاب به راحتی در آیفون قرار می‌گیرد و می‌توان آن را درآورد، و کلیدهای میانبر مفیدی برای جستجوی Spotlight، پیمایش صفحه وب و بازگشت به صفحه وجود دارد. صفحه اصلی.

Withings بود نمایش BeamOیک دستگاه همه کاره که می تواند دمای شما را اندازه گیری کند، نوار قلب را بگیرد، اکسیژن خون را کنترل کند و حتی به عنوان گوشی پزشکی دیجیتال عمل کند، و شارژرهای Qi2 فراوانی از برندهایی مانند Hyper، Anker و ESR وجود داشت. Qi2 جدیدترین فناوری شارژ است و شارژ بی سیم ۱۵ واتی مقرون به صرفه تری را برای آیفون به ارمغان می آورد.

تارگوس یک ماوس دوسویه را به نمایش می‌گذاشت که هم افراد راست‌دست و هم چپ‌دست می‌توانند از آن استفاده کنند، و این شرکت همچنین یک داک داشت که می‌توانست دو لپ‌تاپ را با سه نمایشگر به هم متصل کند و به عنوان KVM عمل کند.

سونی و هوندا خودروی الکتریکی Afeela را با ده‌ها حسگر برای ایمنی راننده در نمایشگاه داشتند، و دن همچنین به Barsys 360، یک دستگاه کوکتل هوشمند که نوشیدنی‌های درجه یک بارمن را مخلوط و می‌ریزد، توجه داشت.

جای تعجب نیست، یک وجود داشت تن از دستگاه های AR/VR، که به نظر می رسید برخی از آنها از Vision Pro الهام گرفته شده اند. یکی از برجسته ها بود عینک XREAL ARاما آنها فقط با جدیدترین گوشی های هوشمند سامسونگ سازگار هستند.

CES تقریباً با پایان یافتن نمایشگاه در روز جمعه به پایان می رسد، اما مطمئن شوید مرکز CES 2024 ما را بررسی کنید برای هر چیزی که ممکن است از دست داده باشید

برچسب ها: CES 2024


منبع: https://www.macrumors.com/2024/01/12/ces-2024-day-3-recap/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *