روز سوم CES 2024: 9 بهترین گجت که دیده ایم، از LG C4 OLED تا هدفون عصبی

ممکن است در حال حاضر روز سوم باشد CES 2024اما اعلامیه‌های فناوری هیچ نشانه‌ای از کاهش سرعت را نشان نمی‌دهند – در واقع، پس از ساعت‌ها تمیز کردن سطح نمایشگاه، پس از اعلامیه‌های بزرگ در اوایل این هفته، بیش از هر زمان دیگری جواهرات پنهان را کشف می‌کنیم.

ما قبلاً آن را جمع کرده ایم بهترین فناوری خانه هوشمند CES 2024 و بهترین فناوری پوشیدنی و تناسب اندام از نمایشگاه، اما در مورد برخی از یافته های بیشتر در زمینه چپ ما چطور؟ تعدادی از بهترین ها را در زیر خواهید یافت، از جمله یکی از بهترین قطعات سخت افزاری هوش مصنوعی تا کنون، چند هدفون عصبی جذاب و یک اجاق پوشیدنی (بله، واقعاً).

با این حال، همه چیز عجیب و غریب در فناوری نبوده است، زیرا ما همچنین زمان پیدا کرده‌ایم که با تلویزیون OLED LG C4 (اسپویلر: احتمالاً یکی از بهترین تلویزیون‌های سال ۲۰۲۴ خواهد بود) و ۱۰۰ اینچی با قیمت مناسب نگاه کنیم. صفحه نمایش از Hisense. البته همه از طریق یک سشوار هوشمند و سازگار با محیط زیست از Loreal.

برای آشنایی سریع با برخی از جذاب‌ترین فناوری‌های سال، تمام نکات برجسته ما را از روز سوم نمایشگاه CES 2024 بخوانید.

۱٫ تلویزیون OLED ال جی C4

روز سوم CES 2024: 9 بهترین گجت که دیده ایم، از LG C4 OLED تا هدفون عصبی

(اعتبار تصویر: آینده)

تلویزیون‌های OLED شفاف ممکن است در نمایشگاه CES 2024 مورد توجه قرار گیرند، اما تلویزیون‌هایی که ما در واقع می‌خواهیم بخریم بیشتر شبیه LG C4 OLED جدید هستند – و نگاه ما به آن نشان می‌دهد که C4 یکی از بهترین‌ها برای تماشا خواهد بود. به معنای واقعی کلمه) دوباره امسال.

ال‌جی در اعلامیه CES خود مدعی شد که ال‌جی C4 روشن‌تر از سال گذشته خواهد بود ال جی C3، با وجود استفاده از همان پنل OLED. ما کمی مشکوک بودیم، اما زمان کوتاهی که با مجموعه داشتیم (که می‌توانید در مورد آن بیشتر بخوانید. بررسی LG C4 تایید شد) تایید کرد که افزایش روشنایی آن واقعاً واقعی است.

این را با بهبودهای پردازش ترکیب کنید، از جمله اضافه کردن صدای بی سیم Dolby Atmos ال جیو شما یک تلویزیون دارید که ما نمی توانیم صبر کنیم تا امسال برای آزمایش مناسب آن را دریافت کنیم تا ببینیم چگونه با تلویزیون مقایسه می شود. بهترین تلویزیون های OLED.

۲٫ خرگوش R1

دستگاه Rabbit r1

(اعتبار تصویر: خرگوش)

گوشی‌های هوشمند اکنون اکثر گجت‌های دستی را بلعیده‌اند، اما یک دستگاه جدید مجهز به هوش مصنوعی در نمایشگاه CES 2024 موج می‌زند. Rabbit R1 اولین سخت‌افزار واقعاً جالب هوش مصنوعی است (بیش از موارد عجیب پین هوش مصنوعی انسانی) که از زمان شروع انفجار ChatGPT کمی بیش از یک سال پیش دیده ایم – و ممکن است نگاهی اجمالی به دستیارهای صوتی نسل بعدی باشد.

Rabbit R1 چه می کند؟ ما توصیه می کنیم تماشای ویدیوی راه اندازی R1 (که به وضوح تحت تأثیر عرضه اولیه آیفون بود) برای توضیح طولانی تر، اما اساساً ابزاری برای صحبت با برنامه های مورد علاقه شما با استفاده از زبان طبیعی است. به جای تند کشیدن بین برنامه‌های مختلف تلفن، «خرگوش‌هایی» را ایجاد می‌کنید که می‌توانند با استفاده از فرمان‌های صوتی‌تان، وظایفی مانند رزرو پرواز یا خرید خود را انجام دهند.

ما بسیار تردید داریم که R1 جایگزین گوشی‌های هوشمند شود، اما نکته‌ای در مورد تجربه باستانی کشیدن اپلیکیشن‌های امروزی دارد – و این یک طرح کلی برای اینکه چگونه یک نسل بعدی Siri یا Google Assistant ممکن است از هوش مصنوعی استفاده کند، است.

۳٫ حلقه هلیو آمازفیت

انگشتر هلیو آمازفیت

(اعتبار تصویر: Amazfit)

ما همچنان منتظر شایعات طولانی هستیم حلقه گلکسی سامسونگاما در این بین آمازفیت مدعی دیگری برای کسب عنوان اعلام کرده است بهترین انگشتر هوشمند در نمایشگاه CES 2024 حلقه هلیو نامیده شد.

مانند حلقه Oura، رقیب Amazfit قول داده است که آمار دقیق ردیابی خواب و ریکاوری را از تمرینات شما ارائه دهد. به نظر می‌رسد که می‌توانید هلیو رینگ را در هنگام شنا یا باران نیز بگذرانید، زیرا تا عمق ۱۰۰ متری در برابر آب مقاوم است. و مانند بهترین ساعت های گارمینهمچنین بر اساس تلاش و خواب شما یک نمره آمادگی روزانه به شما می دهد.

ما هنوز قیمت یا تاریخ انتشار برای حلقه Helio نداریم – و متأسفانه برای باز کردن تمام ویژگی های آن به اشتراک ماهانه نیاز خواهید داشت – اما این یکی است که ما بسیار مشتاق هستیم که اواخر امسال امتحان کنیم.

۴٫ هدفون عصبی

Earbuds عصبی Naqi Logix در حال استفاده است

(اعتبار تصویر: نقی لاجیکس)

به جای یک محصول واحد ، هدفون های عصبی در عوض یک ژانر فناوری جدید جذاب هستند که ما در CES 2024 نمونه های مختلفی از آن را مشاهده کرده ایم. با ضربه زدن به اعصاب شنوایی ، این قوطی ها می توانند به طور مؤثر ذهن شما را بخوانند و به شما کنترل هندزفری از فناوری خود می دهند یا افزایش توانایی خود برای استراحت.

ما چهار نمونه از هدفون‌های عصبی را در CES بررسی کردیم و همه آنها چرخش خاص خود را بر روی مفهوم ارائه می‌کنند. به عنوان مثال ، گوشواره های عصبی NAQI به عنوان جایگزینی برای ایمپلنت های مغزی تهیه شده و به شما امکان کنترل ویندوز یا رایانه Mac را می دهد. NeurGear ZenBuds، در عین حال، عصب واگ شما را تحریک می کند تا پاسخ استراحت را ایجاد کند.

با نمونه های دیگر مانند Earable Neuroscience Frenz Brainband (490 دلار ، کشتی ها در فوریه ۲۰۲۴) قصد دارند به ما کمک کنند تا در حال سقوط و خواب بمانیم ، قطعاً یک روند بزرگ فناوری برای تماشای امسال است.

۵٫ کوهلر آنتم پلاس

زنی در حال دوش گرفتن با استفاده از سیستم دوش دیجیتال Kohler Anthem

(اعتبار تصویر: کوهلر)

دوش ممکن است آخرین جایی باشد که شما می خواهید با فناوری استعمار کنید ، اما زمان ما با سرود Kohler به علاوه کنترل دیجیتال ما را از مزایای “دوش دیجیتال” متقاعد کرده است.

این کنترلر حساس به لمس با یک دریچه ترموستاتیک دیجیتال برای شما یک تجربه دوش با شکوه و چند حسی به شما می دهد که به شما امکان می دهد آب ، نور ، صدا و حتی بخار را سفارشی کنید. این ارزان نیست و از ۲۸۰۰ دلار شروع می شود (حدود ۲۲۰۰ پوند / ۴۱۸۰ دلار استرالیا)، اما احتمالاً می توانید هزینه دوش را از بازدیدکنندگان دریافت کنید.

۶٫ تلویزیون ULED Hisense 110UX

تلویزیون های ULED-X Hisense در نمایشگاه CES به نمایش گذاشته شد

۱۱۰UX و ۹۸UX در CES 2024 به نمایش گذاشته می شوند (اعتبار تصویر: آینده)

شما نمی توانید آن را یک روز در CES صدا کنید بدون اینکه برخی از تلویزیون های واقعاً عظیم را ببینید و Hisense در روز سه نمایش ما را ناامید نکرد ، و ترکیب مینی رهبری خود را برای سال ۲۰۲۴ به ما نشان داد-از جمله یک Whopper 110 اینچی.

این ۱۱۰ux با وجود اندازه خود ، با ۴۰،۰۰۰ منطقه کم نور محلی و درخشندگی ۱۰،۰۰۰ NITS در حال شکل گیری است. در بخش صوتی، شما همچنین دارای یک سیستم بلندگوی داخلی ۴٫۲٫۲ کاناله هستید که توسط سیستم جدید تقویت شده است. Dolby Atmos FlexConnect فناوری صوتی بی سیم

اما اگر اندازه گیری کرده اید و کاملاً جایی برای تلویزیون ۱۱۰ اینچی ندارید ، Hisense همچنین در سال ۲۰۲۴ یک مدل QLED معمولی ۱۰۰ اینچی را راه اندازی می کند-و اگر تاریخچه راهنما باشد ، آن مدل برای آن بسیار مقرون به صرفه خواهد بود اندازه آن

۷٫ فر پوشیدنی Willtex Willcook

Willtex Willcook

Willtex Willcook شبیه یک کوله پشتی معمولی است (اعتبار تصویر: آینده)

یکی از عباراتی که امروز انتظار نداشتیم با آن روبرو شویم، «فر پوشیدنی» بود، اما CES عادت دارد ما را غافلگیر کند – و مطمئناً ما خودمان را در نمایشگاه دیدیم که کوله‌پشتی را امتحان می‌کنیم که می‌تواند غذا بپزد.

بسیار خوب، Willcook یک اجاق به معنای سنتی نیست، اما دارای یک پارچه توری نازک است که سازنده آن آن را “اشعه حرارتی تعبیه شده” می نامد. بعد از قرار دادن دست خود ، می توانیم تصدیق کنیم-این چیز به اندازه کافی گرم می شود تا غذای پخت و پز (حتی گوشت ، ماهی و کاری) را در حالی که در حال حرکت هستید ، آهسته کنید.

ایده این است که شما می توانید شام را در هنگام بازگشت از محل کار یا زمانی که در حال حرکت در یک سفر کمپینگ هستید بپزید. ما حساب می کنیم که این فناوری ممکن است کاربردهای بهتری را در یک کت زمستانی داشته باشد (که نمونه اولیه دیگری بود که ویلتکس به ما نشان داد) ، اما اجاق گاز پوشیدنی در ماه سپتامبر با حدود ۲۰۰ دلار در ایالات متحده به فروش می رسد.

۸٫ بلوتوث Auracast

برنامه بلوتوث Auracast در حال استفاده در آیفون

(اعتبار تصویر: آینده)

اگر در مورد بلوتوث Auracast چیزهای زیادی نمی دانید ، می توانید انتظار داشته باشید که در سال ۲۰۲۴ چیزهای بیشتری در مورد آن بشنوید. فناوری بی سیم – این بدان معنی است که هدفون های بی سیم سازگار شما فقط به دستگاه هایی که با آنها جفت شده اید محدود نمی شود – شروع می شود به همه چیز از بلندگوهای قابل حمل مانند کلیپ JBL 5 به تلویزیون ها و هدفون های ۴K سامسونگ.

اما نسخه ی نمایشی ما برخی از برنامه های کاربردی را به ما نشان داد که ما در مورد آنها هیجان زده ایم. به عنوان مثال، می‌توانید در یک بار ورزشی در حال تماشای تلویزیونی باشید که می‌توانید بدون نیاز به جفت کردن آن را تنظیم کنید. یا می‌توانید در فرودگاهی باشید و اعلان‌های خروج را مستقیماً به گوش شما ارسال می‌کنید تا آخرین تماس را از دست ندهید.

در آینده ، Auracast همچنین باید به شما اجازه دهد به طور همزمان به دو جریان تنظیم کنید و به شما امکان می دهد در حالی که هنوز اعلامیه های دروازه فرودگاه را دریافت می کنید ، تلویزیون تماشا کنید. ما به دستگاه های بیشتری برای پشتیبانی از آن نیاز خواهیم داشت، اما Auracast می تواند روش استفاده از هدفون را تغییر دهد.

۹٫ L’Oreal AirLight Pro

L'Oreal AirLight Pro

(اعتبار تصویر: Loreal)

واقعاً یک سشوار چقدر می تواند هوشمند باشد؟ خوب، اگر به این موضوع توجه کرده اید دیسون مافوق صوت، مطمئناً به Loreal AirLight Pro علاقه مند خواهید شد. این مجموعه از پیشرفت های فناوری چشمگیر را ترکیب می کند که باعث می شود هم بسیار کارآمد و سازگار با محیط زیست باشد و همچنین به اندازه کافی هوشمند باشد تا از طرفداران ابزار داخلی شما لذت ببرد.

این کارآیی ، که ظاهراً به Airlight Pro اجازه می دهد از ۳۰ ٪ قدرت کمتری نسبت به سشوار سنتی استفاده کند ، از ترکیب آن از عناصر گرمایش هوا و مادون قرمز ناشی می شود که باعث می شود کمی شبیه خشک کردن موهای شما در آفتاب و باد باشد. به طرز چشمگیری، همچنین می‌تواند پیوست‌ها را تشخیص دهد و سپس تنظیمات را بر اساس اینکه کدام یک را نصب کرده‌اید، تنظیم کند.

به طور طبیعی، Airlight Pro همچنین به برنامه متصل است (برای دستگاه‌های Android و iOS)، که به شما امکان می‌دهد تغییرات و تنظیمات سفارشی بیشتری را در تلفن خود انجام دهید. گزارش عملی ما را در زیر بخوانید، که ممکن است شما را متقاعد کند که سشوار Loreal تقریباً ۴۰۰ دلار (حدود ۳۱۵ پوند) ارزش دارد که در زمان فروش در ژوئن (در اروپا) و در ایالات متحده قبل از پایان سال ۲۰۱۸ هزینه خواهد داشت. ۲۰۲۴٫

ما همه جدیدترین ها را پوشش می دهیم اخبار CES از نمایش همانطور که اتفاق می افتد. برای داستان‌های بزرگ در همه چیز از تلویزیون‌های ۸K و نمایشگرهای تاشو گرفته تا تلفن‌های جدید، لپ‌تاپ‌ها، وسایل خانه هوشمند و جدیدترین‌های هوش مصنوعی با ما همراه باشید.

و فراموش نکنید ما را در TikTok دنبال کنید برای آخرین مورد از نمایشگاه CES!

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/tech-events/ces-2024-day-3-the-9-best-gadgets-weve-seen-from-the-lg-c4-oled-to-neural-headphones

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *