رویا به پایان رسیده است: اپل آی مک ۲۷ اینچی با سیلیکون سری M را عرضه نخواهد کرد

رویا به پایان رسیده است: اپل آی مک ۲۷ اینچی با سیلیکون سری M را عرضه نخواهد کرد

شایعاتی مبنی بر الف آی مک ۲۷ اینچی بیرون آمدن حداقل از سال ۲۰۲۱ (و ظاهراً برای عرضه در سال ۲۰۲۲ برنامه ریزی شده است)، اما اپل به TechRadar تأیید کرده است که قصد ندارد یک مدل جدید ۲۷ اینچی ایجاد کند و یک کیبوش (به ظاهر) دائمی بر این امیدها و رویاها قرار دهد.

در عوض، اپل آن دسته از مشتریان مک را که منتظر نسخه ارتقا یافته ۲۷ اینچی بوده اند، معرفی می کند. نمایش استودیو و یا الف مک استودیو یا مک مینیزیرا به خریداران این امکان را می دهد که یک صفحه نمایش ۲۷ اینچی ۵K همراه با یک کامپیوتر قدرتمند حرفه ای داشته باشند.

در مقطعی، آی مک ۲۷ اینچی به عنوان پرچمدار دسکتاپ اپل و یکی از آن ها در نظر گرفته می شد بهترین مک ها در بازار به لطف صفحه نمایش بزرگ آن، و همچنین محبوبیت آن نه تنها در میان کاربران معمولی، بلکه در میان شرکت های رسانه ای که از آنها برای ویرایش گسترده استفاده می کردند. متأسفانه، اپل به سایر محصولات خود متمایل شد و آنها را با سیلیکون خود ارتقا داد و در نتیجه کاربران iMac به مراتع سبزتری مانند مک استودیو، مک بوک پرو یا سایر رایانه های شخصی رفتند که بهتر با نیازهای آنها مطابقت دارند.

آی مک ۲۷ اینچی رویایی بود که به حقیقت پیوست

شرم آور است که اپل دیگر از iMac 27 اینچی پشتیبانی نخواهد کرد، زیرا واقعاً یک دستگاه عالی بود. در حالی که تراشه M3 که جریان دارد آی مک ۲۴ اینچی دارای به طور عینی برتر از تراشه اینتل در عملکرد اندازه گیری شده است، مدل قدیمی اینتل انعطاف پذیری بیشتری را برای نیازهای مختلف ارائه می دهد.

برای مثال، می‌توانید یک آی‌مک اینتل را به تراشه‌های سطح بالا و پردازنده‌های گرافیکی مجزا مجهز کنید تا یک نیروگاه خلاقانه جمع‌وجور و درجه یک بسازید. ناگفته نماند انتخاب پورت بسیار قوی تر که شامل انواع پورت ها و اسلات کارت خوان SD است. بسیاری امیدوار بودند که یک iMac 27 اینچی شامل نسخه‌های «Pro» و «Max» تراشه‌های اپل و همچنین پورت‌های اضافی برای ایجاد نسخه مدرنی از این باشد، اما واضح است که در کارت‌ها وجود ندارد.

اپل به مدل جدید iMac دارای صفحه نمایش بزرگی می بالد که به کاربران امکان می دهد برنامه های مورد علاقه خود را پخش کنند و همچنین صفحه نمایش ۴٫۵K Retina که حد وسط بین ۴K و ۵K Idisplay در مک های قدیمی مبتنی بر اینتل است. اما طرفداران iMac 27 اینچی فقط به همین دلایل روی آن سرمایه گذاری نکردند، در عوض از گزینه های سفارشی سازی که ارائه می کرد نهایت استفاده را بردند.

و در حالی که مک استودیو و مک مینی با گزینه‌های تراشه‌های پرقدرت‌تر، ماشین‌های بسیار چشمگیری هستند، اما دستگاه‌های یکپارچه منظم و زیبا نیستند که مردم را به سمت iMac 27 اینچی جذب کنند. یکی را برای یک واقعی بریزید، مردمی. رویای ۲۷ اینچی انجام شد.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/computing/macs/the-dream-is-over-apple-will-not-release-a-27-inch-imac-with-m-series-silicon

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *