رویداد سرعت دویدن خیریه Games Done Quick’s Frost Fatales این آخر هفته بازمی گردد

Frost Fatales، نسخه زمستانی Games Done Quick’s ابتکار خیریه سرعت دویدن Frame Fatalesاین یکشنبه برای یک هفته بازی‌های سریع و چشمگیر بازمی‌گردد.

امسال چهارمین رویداد سالانه Frost Fatales است – که مانند بازی Flame Fatales در تابستان، به طور خاص برای به نمایش گذاشتن زنان و زنان در جامعه اسپیدرانینگ در نظر گرفته شده است – و مراحل این رویداد یکشنبه، ۳ مارس، ساعت ۵:۳۰ بعد از ظهر به وقت بریتانیا در جریان است.

سپس، در طول هفت روز آینده، Frost Fatales بیش از ۶۰ بازی سریع را برنامه ریزی کرده است – که مانند همیشه، طیف گسترده ای از بازی ها، از جمله هندی های تحسین شده، کلاسیک های یکپارچهسازی با سیستمعامل، و چیزهای عجیب و غریب را پوشش می دهد، با مجموعه کوچکی از بلاک باسترهای مدرن تر نیز که یک بازی را به نمایش می گذارند. ظاهر.


رویداد سرعت دویدن خیریه Games Done Quick’s Frost Fatales این آخر هفته بازمی گرددپخش خبر: آیا بازی Pokémon Legends: ZA عنوانی برای عرضه Switch 2 خواهد بود؟


پخش خبر: آیا بازی Pokémon Legends: ZA عنوانی برای عرضه Switch 2 خواهد بود؟

برای شروع کار در روز یکشنبه، اجرای سریع Any% Glitchless Tomb Raider توسط Becksi وجود دارد، و همه چیز هفت روز بعد با یک All Cards Paper Mario speedrun از JCog به پایان می رسد. در این بین، همه چیز وجود دارد، از ماجراجویی روایی زیر آب Abzû و اکو جونیور به همان اندازه نمناک گرفته تا افرادی مانند Dark Souls، Luigi’s Mansion، Silent Hill 2 و Hylics 2. حتی یک Speedrun برای باز کردن قفل تمام پرچم های پراید در سیم کارت فروشگاه برچسب وجود دارد. Sticky Business توسط SchalaKitty.

Frost Fatales امسال برای مرکز ملی حقوق زنان، یک سازمان غیرانتفاعی ایالات متحده که برای حقوق زنان و LGBTQ از طریق ابتکاراتی که قوانین، سیاست‌ها و فرهنگ را تغییر می‌دهد مبارزه می‌کند، پول جمع‌آوری می‌کند. را برنامه دویدن با سرعت کامل را می توان در وب سایت Games Done Quick پیدا کرد – و اگر به اندازه کافی مجذوب شده باشید، همه چیز درست می شود پخش شده در توییچ.


منبع: https://www.eurogamer.net/games-done-quicks-frost-fatales-charity-speedrunning-event-returns-this-weekend?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *