رویداد “سریع ترسناک” اپل به صورت زنده: اخبار مک‌بوک M3 در همان لحظه منتشر می‌شود

امروز دوشنبه ۳۰ اکتبر، اپل رویدادی به نام “سریع ترسناک” برگزار می کند – و ما در کنار آن تماشا خواهیم کرد تا بفهمیم که شرکت کوپرتینویی چه نوع رفتارهایی (و شاید حتی چند ترفند) در اختیار دارد.

اگر از آخرین رویداد بزرگ اپل فقط چند هفته پیش به نظر می رسد، به این دلیل است که این درست است. در ماه سپتامبر، ما شاهد بودیم که تیم کوک، مدیر عامل شرکت، روی صحنه رفت تا ما را با جدیدترین طیف وسیعی از محصولات آشنا کند آیفون ۱۵ گوشی، در کنار یک مچ اپل واچ جدید.

بنابراین، اگرچه اپل معمولاً در مورد آنچه می توانیم در رویداد امروز انتظار داشته باشیم سکوت می کند، بعید است که آیفون های بیشتری را ببینیم.

در عوض، به نظر می رسد می‌توانیم شاهد معرفی چند تراشه جدید M3 باشیمو همچنین یک مک بوک جدید M3 (2023) و iMac به روز شد خوب

برخلاف رویداد ماه سپتامبر، هیچ سخنرانی “حضوری” از دفتر مرکزی اپل وجود ندارد – در عوض، کل موضوع پخش مستقیم خواهد شد. با این حال، همانطور که به شما نشان می دهیم، نگران نباشید نحوه تماشای زنده رویداد “سریع ترسناک” اپلبنابراین شما نیز می توانید تماشا کنید.

همچنین اخبار، واکنش‌ها و نظرات فوری در مورد هر چیزی که اپل در زیر نشان می‌دهد را به شما ارائه خواهیم داد.

به وبلاگ زنده اپل “سریع ترسناک” TechRadar خوش آمدید! ویترین های اپل را تماشا خواهم کرد… چیزی. البته این شرکت بسیار سخت‌گیرانه صحبت کرده است، اما برخی اطلاعات درز قانع‌کننده‌ای وجود دارد که نشان می‌دهد امشب چند iMac و MacBook جدید خواهیم دید.

اگر راهنمای ما را بررسی نکرده اید چگونه رویداد اکتبر اپل را تماشا کنیمسپس مطمئن شوید که به آنجا می روید، زیرا ما پخش زنده را در آنجا تعبیه کرده ایم.

اینجا در بریتانیا ساعت ۱۱:۳۰ شب است، بنابراین برای رویداد اپل بسیار دیر است – معمولاً در اوایل روز برگزار می‌شوند. چرا این یکی اینقدر دیر شروع می شود (در حدود ۳۰ دقیقه)؟ سوال خوب – برخی از مردم فکر می‌کنند ممکن است به این دلیل باشد که تمرکز آن بر روی بازی است و بنابراین اپل می‌خواهد در ساعات کاری ژاپن باشد.

دیگران فکر می کنند که از آنجایی که این رویداد “سریع ترسناک” نامیده می شود، و تقریباً هالووین است، داشتن آن در اواخر شب با موضوع کلی مطابقت دارد.

یا ممکن است اپل از من متنفر باشد. ممکن است همین باشد.

ولی! امیدوارم امشب چه چیزی را ببینم؟ خوب، جدا از تخت خوب و گرمم، می خواهم چند iMac جدید ببینم. مدتی است که اپل کامپیوتر همه کاره خود را به روز کرده است، بنابراین فکر می کنم زمان آن فرا رسیده است!

رویداد “سریع ترسناک” اپل به صورت زنده: اخبار مک‌بوک M3 در همان لحظه منتشر می‌شود

(اعتبار تصویر: آینده)

M1 iMac قدیمی کیت خوبی بود، بنابراین من دوست دارم یک مدل جدید با برخی از اجزای ارتقا یافته ببینم.

منطقی است که یک iMac جدید را با تراشه M2 که در MacBook Airs اخیر یافت شده است، قرار دهیم – اگرچه برخی شایعات می‌گویند که ما می‌توانیم به طور کامل شاهد جدید طیف وسیعی از تراشه‌ها، که احتمالاً M3 نامیده می‌شود، در رویداد امشب.

راستش من هنوز در مورد آن مطمئن نیستم. خیلی وقت پیش نیست که M2 به بازار آمد… خوب، خوب، سال گذشته بود، اما اپل به تازگی آن را راه اندازی کرده است. M2 مک بوک ایر ۱۵ اینچی چند ماه قبل.

مطمئنا برای M3 خیلی زوده…مگه نه؟

همکار من لنس البته همراه من تماشا خواهد کرد! و همچنین ویراستاران محاسباتی مورد اعتمادم جان لوفلر و کریستین گایتون را در کنار خود دارم تا به پوشش این رویداد کمک کنند.

بیشتر ببین

همچنین شایعاتی مبنی بر عرضه مک بوک جدید امشب منتشر شده است – پس چه چیزی می تواند باشد؟

اگر اپل واقعاً تراشه M3 را عرضه می‌کند، فکر می‌کردم یک مک‌بوک ایر نیز راه‌اندازی می‌کند – به هر حال، این لپ‌تاپ محبوب‌ترین لپ‌تاپ اپل است.

اما… پس این واقعیت اپل وجود دارد فقط مک بوک ایر ۱۵ اینچی M2 را راه اندازی کرد. آیا این شرکت به این زودی مدل M3 را عرضه خواهد کرد؟

لپ تاپ Apple MacBook Air 15 اینچی (2023).

(اعتبار تصویر: اپل)

اگر مک بوک ایر نیست، پس شاید مک بوک پروهای جدید؟ به نظر می رسد که این شایعه فعلی است … اما این نیز سؤالات خاصی را ایجاد می کند …

به گفته مارک گورمن، افشاگر معمولی، اپل سه پردازنده جدید M3 و مک بوک پروهای اصلاح شده را به همراه یک iMac را در رویداد “سریع ترسناک” خود به روز کرد (همانطور که در خبرنامه اش برای بلومبرگ).

Gurman مشخصاتی را برای آن ها ارائه می کند SoC های جدید M3که M3، M3 Pro و M3 Max هستند (همانطور که انتظار می رود).


منبع: https://www.techradar.com/news/live/apple-scary-fast-event-live-blog

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *