ریف‌های Halo Infinite در معرفی تریلر Rockstar’s GTA 6، معرفی جدید

مایکروسافت به شکلی گستاخانه بر روی بزرگ Rockstar ریف زده است Grand Theft Auto 6 با انتشار یک اعلامیه غافلگیرکننده، اعلام تاریخ انتشار تریلر را فاش کرد.

تنها بیش از دو سال پس از عرضه، ظاهراً یک رونمایی جدید از Halo Infinite در روز دوشنبه، ۴ دسامبر، ساعت ۵ بعد از ظهر به وقت بریتانیا ارائه خواهد شد.

این خبر امروز عصر توسط مایکروسافت از طریق پستی در X، که قبلا توییتر بود، اعلام شد تریلر Rockstar’s GTA 6 پست از امروز عصر تصویر همراه، شبح نوری ملایم یک حلقه هاله (به جای درختان نخل و مرغان دریایی) را نشان می دهد.

بنابراین، این برای چه چیزی می تواند باشد؟ آیا مایکروسافت امید مردم را به چیز مهمی جلب می کند یا این فقط یک به روز رسانی چند نفره دیگر است؟ پاسخ‌های طرفداران به پست مایکروسافت شامل آرزوهایی برای اخبار مربوط به DLC کمپین Halo Infinite یا به‌روزرسانی در مورد بازی است. حالت بتل رویال که مدت ها منتظرش بودیم.

Certain Affinity، مدت‌ها شایعه بود که استودیو در حال ساخت حالت بتل رویال Halo Infinite است. آخرین بار در سال ۲۰۲۲ به کار خود روی این پروژه اشاره کرد. در آن زمان، دو سال با تیمی متشکل از ۱۰۰ نفر در حال توسعه این حالت بود.

انتظار می‌رود که Halo Infinite ششمین فصل چند نفره خود را در پایان ژانویه منتشر کند. شاید در عوض آن را در تریلر روز دوشنبه ببینیم؟

اخبار: آیا بازسازی و ریمستر بازی های ویدیویی خیلی زیاد است؟در یوتیوب تماشا کنید

و در دیگر اخبار Halo، فصل دوم اقتباس تلویزیونی با بودجه کلان فرنچایز قرار است فیلمبرداری اوایل سال آینده آغاز شود، در حالی که فصل اول برنامه تلویزیونی Halo اکنون در بریتانیا برای تماشا در دسترس است.


منبع: https://www.eurogamer.net/halo-infinite-riffs-on-rockstars-gta-6-trailer-announcement-teasing-new-reveal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *