ریلمی C67، اولین گوشی هوشمند ۵G خود در سری C را معرفی کرد. قیمت، مشخصات و در دسترس بودن را بررسی کنید

ریلمی در روز پنجشنبه Realme C67 5G را در بازار هند معرفی کرد و نقطه عطفی مهم را به عنوان اولین گوشی هوشمند مجهز به ۵G در سری Realme C رقم زد.

Realme C67 5G با برخورداری از ویژگی‌های پیشرفته، از شارژ سریع سیمی ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند و دارای رتبه IP54 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و پاشش آب است. این گوشی هوشمند مجهز به چیپست ۶ نانومتری MediaTek Dimensity و دارای واحد دوربین دوگانه پشتی مبتنی بر هوش مصنوعی، فناوری نوآورانه Mini Capsule 2.0 و طراحی چشمگیر Sunny Oasis را نیز به نمایش می گذارد.

علاوه بر این، انتظار می رود که نسخه ۴G Realme C67 به زودی در بازار اندونزی عرضه شود.

Realme C67 5G: مشخصات

Realme C67 5G با طیف وسیعی از مشخصات و ویژگی‌ها عرضه می‌شود که تجربه کاربر را بهبود می‌بخشد. صفحه نمایش ۶٫۷۲ اینچی فول اچ دی پلاس آن نرخ تازه سازی تا ۱۲۰ هرتز را ارائه می دهد و به حداکثر سطح روشنایی ۶۸۰ نیت می رسد.

طراحی متمایز Sunny Oasis تضمین می کند که پانل پشتی در هنگام قرار گرفتن در معرض نور خورشید می درخشد. این گوشی که بر روی Realme UI 4.0 مبتنی بر اندروید ۱۳ اجرا می‌شود، ویژگی Mini Capsule 2.0 را معرفی می‌کند که اعلان‌ها و هشدارها را در اطراف حفره سوراخ روی نمایشگر نمایش می‌دهد.

در زیر کاپوت، Realme C67 5G از یک SoC 6 نانومتری MediaTek Dimensity 6100+، همراه با حداکثر ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی می‌کند.

رم تقریباً با ۶ گیگابایت اضافی قابل افزایش است و با استفاده از کارت microSD می توان فضای ذخیره سازی را تا ۲ ترابایت افزایش داد. این گوشی هوشمند دارای تنظیمات دوربین دوگانه پشتی است که دارای سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و عکاسی پرتره ۲ مگاپیکسلی و سنسور دوربین جلو ۸ مگاپیکسلی است.

از نظر باتری، Realme C67 5G یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی ۳۳ واتی از طریق درگاه USB Type-C دارد. این شرکت ادعا می کند که این قابلیت شارژ سریع می تواند تنها در ۲۹ دقیقه گوشی را از صفر تا ۵۰ درصد شارژ کند.

ریلمی همچنین ادعا می کند که این دستگاه باریک ترین دستگاه در بخش خود است و ضخامت آن تنها ۷٫۸۹ میلی متر است. این گوشی هوشمند دارای رتبه IP54 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و پاشش پاشیده شده است و برای امنیت بیشتر از یک حسگر اثرانگشت نصب شده در کناری بهره می برد.

Realme C67 5G: قیمت و در دسترس بودن در هند

در مورد قیمت و در دسترس بودن، Realme C67 5G در رنگ‌های بنفش تیره و Sunny Oasis ارائه می‌شود. نسخه ۴ گیگابایتی + ۱۲۸ گیگابایتی با قیمت روپیه است. ۱۳۹۹۹، در حالی که گزینه ۶ گیگابایت + ۱۲۸ گیگابایت با قیمت روپیه ذکر شده است. ۱۴۹۹۹٫

خریداران علاقه مند می توانند گوشی را از ۱۶ دسامبر در فروشگاه های خرده فروشی در سراسر هند خریداری کنند. فروش دسترسی زودهنگام نیز در همان روز در ساعت ۱۲:۰۰ بعد از ظهر IST از طریق وب سایت رسمی Realme و Flipkart با پیشنهادات تا Rs در دسترس خواهد بود. ۲۰۰۰٫ از ۲۰ دسامبر به بعد، خریداران آنلاین می توانند از پیشنهادات تا سقف ۱۰۰۰ روپیه استفاده کنند. ۱۵۰۰٫


منبع: https://www.firstpost.com/tech/realme-launch-the-c67-its-first-5g-smartphone-in-c-series-check-pricing-specs-and-availability-13506232.html

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *