ریمستر Monster Hunter Stories در ماه ژوئن برای PS4، Switch و Steam منتشر خواهد شد

ریمستر Monster Hunter Stories Capcom در تاریخ ۱۴ ژوئن برای Switch، PS4 و Steam عرضه خواهد شد. علاوه بر این، Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin – دومین بازی تحسین‌شده از سری اسپین‌آف RPG دوست‌داشتنی کپکام – در همان روز برای پلی‌استیشن ۴ منتشر می‌شود.

کپکام از ریمستر Monster Hunter Stories خود رونمایی کرد در فوریهنشان می‌دهد که نسخه اصلی ۳DS 2016 را با تصاویری HD، صداهای جدید، حالت موزه‌ای با هنر و موسیقی بازی، به‌علاوه محتوای اضافی که قبلاً فقط در ژاپن در دسترس بود، تقویت می‌کند.

در مورد نسخه PS4 جدید معرفی شده Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin، این نسخه دارای همان ترکیبی از جستجوی کلاسیک به سبک RPG، جمع آوری هیولاهای پوکمون و نبرد نوبتی است که در زمان انتشار برای سوییچ بسیار جذاب بود. و استیم در سال ۲۰۲۱٫


ریمستر Monster Hunter Stories در ماه ژوئن برای PS4، Switch و Steam منتشر خواهد شدداستان های شکارچی هیولا – تریلر آنونس | نینتندو سوییچ، رایانه شخصی، PS4


تریلر اعلام تاریخ انتشار Monster Hunter Stories.

Eurogamer به Wings of Ruin a نشان توصیه شده و در آن زمان آن را یک “آر پی جی قدیمی به زیبایی تحقق یافته” نامید. “[It’s] مالیندی هتفیلد، یکی از همکارها، نوشت: یک بازی گرم و مهربان با طراحی شخصیت‌های سرگرم‌کننده، صداگذاری جذاب و مناظر زیبا، و حتی زمانی که اوضاع سخت می‌شد، می‌خواستم به دیدار با هیولاهای جدید و دیدار دوستان قدیمی و جدید ادامه دهم.

زمانی که Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin در تاریخ ۱۴ ژوئن برای پلی استیشن ۴ منتشر شود، به دو صورت استاندارد و نسخه لوکس در دسترس خواهد بود. مورد دوم شامل خود بازی، در کنار طیف وسیعی از لوازم آرایشی است: لباس Kuan Coat برای Ena، لباس‌های بازیکنان Razewing Armor Alpha و Beta، مدل موی بازیکن Spiky Nergal، لباس‌های Pukei-Pukei و Nergigante برای Navirou، و Adventure Buddies. ست ۲ و ۳ استیکر.


تصویر جلد برای ویدیوی یوتیوبMonster Hunter Stories 2: Wings of Ruin – تریلر اعلامیه | PS4


تریلر معرفی Monster Hunter Stories 2 – PS4.

هرکسی که Monster Hunter Stories 2 را قبل از انتشار پیش‌سفارش کند، لباس Kamura Maiden را برای Ena دریافت خواهد کرد و بازیکنان همچنین می‌توانند داده‌های ذخیره Monster Hunter Rise خود را در پلی‌استیشن ۴ با Wings of Ruin پیوند دهند تا لباس بازیکن Kamura Gard را باز کنند.


منبع: https://www.eurogamer.net/monster-hunter-stories-remaster-gets-june-release-on-ps4-switch-and-steam?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *