ریوین در تاریخ ۷ مارس از مدل ارزان تر و کارآمدتر R2 رونمایی خواهد کرد

Rivian R2 را در ۷ مارس معرفی خواهد کرد تایید شده روز دوشنبه در پستی در X (توئیتر) که مشتریان باید “برای ملاقات با R2 در ۷ مارس آماده شوند.” RJ Scaringe مدیر عامل Rivian قبلاً گفته بود که پلتفرم نسل بعدی کوچکتر و ارزان تر از ترکیب R1.

این خودروساز هنوز نگفته است که این رویداد در کجا برگزار می شود، اما قطعاً در لاگونا بیچ، کالیفرنیا خواهد بود. ماه گذشته، شورای شهر آن به طور علنی ارسال شده یک درخواست تایید شده در صورتجلسه خود برای “راه اندازی Rivian R2″، بخشی از یک “رویداد جهانی عرضه محصول در Rivian Theater” در همان تاریخ. اگر این سرنخ کافی نبود، تیزر X Rivian شامل صدای برخورد امواج، بازی ساحل‌نشینان و جیغ مرغ‌های دریایی بود.

گزارش شده است که نمایندگان ریوین قصد دارند این رویداد را در تئاتر ساحل جنوبی ریویان در لاگونا بیچ برگزار کنند. این خودروساز سینما را (که در سال ۱۹۳۷ افتتاح شد و در سال ۲۰۱۵ بسته شد) را در سال ۲۰۲۱ قبل از بازسازی و تعمیر خریداری کرد. بازگشایی آن را در دسامبر گذشته این شرکت از شورا درخواست مجوز برای نمایش شش وسیله نقلیه در یک منطقه عمومی پوشیده از چمن در نزدیکی تئاتر کرد، که پس از ارائه رسمی در داخل، برای یک منطقه عملی رسانه ای ایده آل به نظر می رسد.

پلت فرم R2 است انتظار می رود برای شروع با یک SUV کوچکتر (بر اساس گزارش ها به اندازه a جیپ گرند چروکی) قیمتی بین ۴۰۰۰۰ تا ۶۰۰۰۰ دلار دارد. قیمت خودروهای پلت فرم R1 از حدود ۸۰۰۰۰ دلار شروع می شود، اگرچه برخی از مدل ها چنین هستند برای اجاره موجود استکه آنها را واجد شرایط دریافت ۷۵۰۰ دلار اعتبار مالیاتی کامل می کند.

هنگامی که Scaringe یک پرسش و پاسخ اینستاگرام سال گذشته، او گفت که تاریخ تحویل مورد انتظار خودرو از سال ۲۰۲۵ به ۲۰۲۶ کاهش یافته است. بنابراین، اگر برنامه‌های ریوین از آن زمان به‌طور چشمگیری تغییر نکرده باشد، انتظار داشته باشید که رویداد مارس قبل از یک دوره انتظار طولانی قبل از اینکه بتوانید یکی از آنها را به خانه ببرید، انجام شود. ریوین هنوز ساخت و ساز را آغاز نکرده است کارخانه آینده گرجستان که خط تولید R2 را تولید خواهد کرد.

ریوین در هر وسیله نقلیه پلت فرم R1 که تولید می کند حدود ۳۱۰۰۰ دلار ضرر می کند زیرا سازنده خودروهای برقی برند خود را برای آینده ای تمام الکتریکی قرار می دهد. R2 است انتظار می رود با توجه به اینکه خودروساز سعی می کند به سمت سودآوری حرکت کند، کارآمدتر باشد (با قیمت گذاری در دسترس تر). مدیر عامل این شرکت در اواخر سال ۲۰۲۳ گفت که او در حال چت کردن با “خط لوله” است. مشتریان تجاری برای وانت های برقی آن پس از آن قرارداد چهار ساله انحصاری با آمازون به پایان رسید. با این حال، همچنان قصد دارد به قرارداد خود با آمازون عمل کند، که بر اساس آن ۱۰۰۰۰۰ ون تا سال ۲۰۳۰ به خرده فروش آنلاین تحویل خواهد شد.

این مقاله ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/rivian-will-unveil-the-cheaper-and-more-efficient-r2-on-march-7-174530126.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/rivian-will-unveil-the-cheaper-and-more-efficient-r2-on-march-7-174530126.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *