ریچر فصل ۳ قهرمان مرد کوهستانی را از منطقه آسایش خود در Prime Video خارج خواهد کرد

اولین جزئیات طرح برای فاش شده است ریچر فصل ۳، و به نظر می رسد که مرد-کوه مورد علاقه همه درگیر ماجراجویی کمی کمتر است.

در یک بیانیه مطبوعاتی Prime Videoآمازون تایید کرد که در قسمت بعدی این نمایش موفق، قهرمان همنام مأموریتی مخفیانه‌تر از آنچه که قبلا انجام می‌داد، آغاز می‌کند.

در واقع، یک لاگین جدید برای ریچرسومین سفر او به غول استریمینگ نشان می‌دهد که مغز او، به جای مشت‌هایش، دفعه بعد باید بیشتر صحبت کند. خلاصه داستان کوتاه نشان می دهد: “ریچر باید مخفیانه برود تا یک خبرچینی را که توسط یک دشمن شکارچی نگه داشته شده بود از گذشته خود نجات دهد.”

البته، سربازی که به هوشیاری تبدیل شده است، با عملیات های مخفی غریبه نیست، زیرا رهبر سریال در طول مدت حضور خود در ارتش ایالات متحده در ماموریت های مشابهی شرکت کرده است. اما با توجه به اینکه نامی برای خود دست و پا کرده است پرایم ویدیو جک ریچر با استفاده از قدرت ظاهراً مافوق بشری خود برای مقابله با دشمنانش در دو فصل گذشته، باید در فصل سوم سریال خود با نام خود از هوش و ذکاوت خود بر توانایی بدنی خود استفاده کند. در اینجا امیدواریم که او هنوز هم بتواند گهگاهی بتواند از موقعیت‌های سخت در قسمت سه‌گانه مبارزه کند.

ماجراجویی پلیسی رفیق و الهام بخش ادبی

ریچر فصل ۳ قهرمان مرد کوهستانی را از منطقه آسایش خود در Prime Video خارج خواهد کرد

یک بار دیگر فرانسیس نیگلی به جک خواهد پیوست ریچر فصل ۳٫ (اعتبار تصویر: استودیو آمازون)

اگر ریچر خلاصه داستان فصل ۳ آشنا به نظر می رسد، زیرا بر اساس یکی دیگر از رمان های لی چایلد “ریچر” ساخته شده است. سری کتاب، کدام یک از بهترین نمایش های Prime Video به شدت تحت تأثیر قرار گرفته است، الهام‌بخش زیادی برای ماجراجویی بعدی او خواهد بود، با آمازون تأیید می‌کند که «متقاعدکننده» – هفتمین ورودی مجموعه فیلم‌های جنایی اکشن Childs – برای روایت فصل ۳ اقتباس می‌شود.

ریچر در فصل آینده نیز تنها نخواهد بود. بار دیگر فرانسیس نیگلی به کارگردانی ماریا استن که در چهار اپیزود حضور داشت به شخصیت اصلی بازی آلن ریچسون خواهد پیوست. ریچر فصل ۱ و نقش مهمی در هشت فصل داشت ریچر فصل ۲ورودی های

جزئیات شخصیت، داستان یا تاریخ انتشار دیگری فاش نشده است. با این حال، فیلمبرداری در ریچر فصل ۳ در دسامبر ۲۰۲۳ در تورنتو آغاز شد، با این برنامه محبوب دو هفته قبل از اینکه سریال قبلی آن در یکی از برنامه های جهانی پخش شود، برای یک برنامه دیگر توسط استودیو آمازون تمدید شد. بهترین خدمات پخش.

اگر هنوز آخرین ورودی ریچر را در Prime Video تماشا نکرده‌اید، حتماً ما را بخوانید افکار بدون اسپویلر در ریچر فصل ۲که – اسپویلرها – یکی از ۳۴ را نامیدیم بهترین نمایش های سال ۲۰۲۳. و اگر هنوز هیچ کدام از فصل‌ها را تماشا نکرده‌اید، باید فوراً آن را اصلاح کنید. هر دو فصل از ریچر در وب‌سایت جمع‌آوری بررسی، رتبه‌بندی را بیش از ۹۰ درصد نگه دارید گوجه فرنگی پوسیدهبه این ترتیب ثابت می کند که آن (و قهرمان عنوان آن) چقدر غول پیکر هستند.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/streaming/amazon-prime-video/reacher-season-3-will-take-the-man-mountain-hero-out-of-his-comfort-zone-on-prime-video

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *