زمان شروع Fortnite The Big Bang – هر آنچه در مورد رویداد پایان فصل می دانیم

بار اول؟ در اینجا نحوه اجرای معمول رویدادهای زنده Fortnite آمده است

تصویری تبلیغاتی برای فصل جدید Fortnite OG

(اعتبار تصویر: Epic Games)

هر چند فصل، فورتنایت یک رویداد زنده را اجرا می کند که فاصله بین پایان پیشنهاد فعلی و فصل بعد. بازیکنان در یک تیم چهار نفره در یک تجربه اختصاصی بار می‌شوند و در اهداف مشترک، نمایش‌های بزرگ و گاهی اوقات تجربه‌های موسیقی شرکت می‌کنند. در گذشته، ما مکانیزم‌های غول‌پیکر را کنترل می‌کردیم، در اطراف یک سیاه‌چاله پرواز می‌کردیم و زمانی که نقشه در اطرافمان فرو می‌ریخت، پلتفرم می‌شدیم. زمان خاموشی به دنبال پایان رویدادهای زنده می‌آید، بنابراین مطمئن شوید که قبل از تمام شدن آن، وارد آن شوید.

فورتنایت قرار است یک رویداد زنده جدید را اجرا کند که فاصله بین فصل فعلی OG و هر آنچه در آینده رخ می دهد را پر کند. امینم و همچنین لگو در برخی از ظرفیت ها درگیر هستند. این در حال شکل گیری است که کاملاً نمایشی باشد و به درستی به آن رویداد “بیگ بنگ” می گویند.

آینده فورتنایت رویداد زنده بیگ بنگ برای اوایل دسامبر برنامه ریزی شده است، و تاکنون جزئیات رسمی بسیار کمی در مورد آنچه که باید انتظار داشته باشیم، داریم. پیوندهای زیادی وجود دارد که برخی به حالت‌ها و اتصالات جدید اشاره می‌کنند، اما Epic Games فعلاً پرده‌ها را کاملاً بسته نگه می‌دارد. صرف نظر از این، این رویدادهای زنده مانند این است که ادامه می یابد فورتنایت جالب است، و این باعث می شود که یکی از بهترین بازی های بتل رویال دور و بر.

در اینجا چیزی است که ما در مورد Fortnite The Big Bang می دانیم، از جمله تاریخ و زمان شروع، مدت زمان ادامه آن و آنچه تاکنون برنامه ریزی شده است. همانطور که به خود رویداد نزدیکتر می شویم، مطمئناً این صفحه را به روز خواهیم کرد.

تاریخ و زمان شروع بازی Fortnite the Big Bang

یک کشتی موشکی که از سیاهچاله به بیرون پرتاب می شود

(اعتبار تصویر: Epic Games)

بیگ بنگ یک رویداد Fortnite است که از شنبه، ۲ دسامبر ۲۰۲۳، ساعت ۲ بعد از ظهر به وقت شرقی / ۱۱ صبح به وقت محلی / ۷ بعد از ظهر به وقت گرینویچ شروع می‌شود. این تجربه ۳۰ دقیقه قبل در کاشی Battle Royale در Discover در دسترس خواهد بود، بنابراین می‌توانید قبل از شروع رویداد به هر یک از لوازم آرایشی خود بپرید.

رویداد بیگ بنگ در فورتنایت چقدر طول می کشد؟

در حالی که اپیک گیمز هنوز زمان دقیق بیگ بنگ را از نظر مدت زمان ادامه نداده است، ما می دانیم که زمان توقف فصل بعدی Fortnite برای ساعت ۲۳:۳۰ به وقت شرقی / ساعت ۸:۳۰ بعد از ظهر PT در دسامبر تعیین شده است. ۲، ۲۰۲۳، و ساعت ۴:۳۰ صبح به وقت گرینویچ در ۳ دسامبر ۲۰۲۳٫ این که آیا رویداد زنده برای تمام مدت آن روز اجرا می‌شود یا خیر، مشخص نیست، اما امیدواریم آنقدر فعال باشد تا همه بتوانند وارد آن شوند و Eminem را تجربه کنند. کنسرت، و هر چیز دیگری که برنامه ریزی شده است.

از رویداد بیگ بنگ فورتنایت چه انتظاری داریم؟

پوست ماگما مارشال در فورتنایت.  متن عبارت است از

(اعتبار تصویر: Epic Games)

از نظر انتظارات از رویداد بیگ بنگ فورتنایت، به طور رسمی به عنوان تجربه ای توصیف می شود که “شروع جدیدی برای فورتنایت است و ظاهر امینم را نشان می دهد.” جدای از آن، در حال حاضر جزئیات بسیار کمی وجود دارد. جالب اینجاست که یک Loading Screen جدید در بازی وجود دارد که همان لگو لوت لاما را نشان می دهد که سازنده اسباب بازی. اخیرا توییت کرده است. LEGO احتمالاً به نوعی در این رویداد بازی خواهد کرد، اما در حال حاضر مشخص نیست که چگونه درگیر خواهد شد.

در چند ماه گذشته، بسیاری از افشاگران برجسته Fortnite به حالت‌های جدیدی اشاره کرده‌اند که قرار است در بازی وارد شوند. اینها شامل حالت بازی ریتم، حالت مسابقه ای و کراوات لگو می شود. با تایید LEGO، افشاگر @FN_Assist تصویر تبلیغاتی رسمی این رویداد را برای برقراری ارتباط با دو حالت شایعه شده دیگر هدایت کرده است. این را می توانید در توییت زیر ببینید:

بیشتر ببین

همانطور که از توییت تعبیه شده در بالا می بینید، هم آلات موسیقی و هم تایرهای خودرو در کنار لگو لوت لاما نشان داده شده اند. این می‌تواند به حالت‌های جدیدی اشاره داشته باشد که در طول بیگ بنگ اولین نمایش خود را خواهند داشت. باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا Epic هر یک از این تئوری ها را قبل از رویداد تایید می کند یا خیر. در صورت انجام این کار، این صفحه به روز خواهد شد.

پوسته های امینم در فورتنایت.

(اعتبار تصویر: Epic Games)

در نهایت، جدید پسر رپ، سایه باریکو مارشال هرگز بیشتر لباس‌ها (و لوازم جانبی مشابه) از چهارشنبه، ۲۹ نوامبر، ساعت ۷ بعد از ظهر به وقت شرقی / ۴ بعد از ظهر PT / 10 بعد از ظهر به وقت گرینویچ در فروشگاه اقلام موجود است.

این چیزی است که شما باید در مورد آن بدانید فورتنایت بیگ بنگ. برای اطلاعات بیشتر در مورد بازی، حتما نگاهی به نگاه ما داشته باشید ۵ دلیلی که Fortnite هنوز همه مدعیان آنلاین را شکست می دهد.


منبع: https://www.techradar.com/gaming/fortnite-big-bang-start-time

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *