زنان راه خود را هموار می کنند – PlayStation.Blog

MLB The Show 24 با افتخار جاده ای به نمایش را اعلام می کند: زنان راهشان را هموار می کنند. افزودنی کاملاً جدید به حالت Road to the Show.

برای اولین بار، شما می توانید به عنوان یک توپ باز زن، با داستان منحصر به فرد Road to the Show که با بازیکن در طول دوران حرفه ای شما تکامل می یابد، خلق کنید و بازی کنید. یک داستان شخصی سازی شده را تجربه کنید که در آن بازیکنان می توانند با یکدیگر تعامل داشته باشند و حرفه بیسبال خود را بسازند. این مسیر شامل تمام ویژگی‌های موجود Road to the Show با اضافه شدن یک خط داستانی منحصر به فرد برای زنان به دنبال یک دوستی مادام‌العمر است که در بیسبال حرفه‌ای توسعه می‌یابد.

ما این فرصت را داشتیم که از Mollie Braley، طراح روایت، و Kelsie Whitmore، اولین بازیکن زن در لیگ شرکای MLB، عضو تیم ملی بیسبال زنان ایالات متحده آمریکا و بهترین ورزشکار بیسبال ایالات متحده در سال ۲۰۲۲ بشنویم.

رامون راسل: الهام بخش ایجاد جاده ای به نمایش: زنان راهشان را هموار می کنند چه بود؟ حالت را توضیح دهید و برخی از ویژگی های جدیدی که بازیکنان می توانند منتظر آن باشند چیست؟

مولی برالی: این ویژگی از داستان های زنان در بیسبال الهام گرفته شده است. در طول تاریخ، زنان در این ورزش موج زده اند. اینها شامل افسانه هایی مانند تونی استون است که یکی از اولین زنانی بود که بیسبال حرفه ای بازی کرد و داستان جدیدی در MLB The Show 24 داشت. تیم ما می خواست چیزی بسازد که رویاها به واقعیت تبدیل شوند و ما دوست داشتیم این را اضافه کنیم. to Road to the Show فرصتی عالی بود که به بازیکنان ما این امکان را داد تا این را تجربه کنند.

این اضافه شدن به RTTS به بازیکنان این امکان را می دهد که به عنوان یک بازیکن توپ زن بسازند و بازی کنند به گونه ای که شامل تمام ویژگی های حالت RTTS موجود باشد، در حالی که مسیری منحصر به فرد برای شکستن موانع در بیس بال فراهم می کند. ما می‌خواستیم سناریوها و شخصیت‌های این تجربه جدید تا حد امکان معتبر باشند، بنابراین مستقیماً به سراغ منبع رفتیم و از برخی از موفق‌ترین زنان بیسبال، مانند کلسی ویتمور، مصاحبه و الهام گرفتیم.

ما در مورد اهمیت بسیار زیاد جامعه و حمایت در میان گروه کوچک اما همیشه در حال رشد زنان در بیسبال آشنا شدیم. این یکی از دلایل اصلی انتخاب ما برای گنجاندن یک شخصیت دوست در RTTS برای اولین بار است. میا لوئیس، دوست دوران کودکی بازیکن RTTS و همبازی کننده توپ، نماینده بازیکنان حرفه ای رفاقتی مانند کلسی ویتمور است که گفته است برای موفقیت آنها در داخل و خارج از زمین بسیار مهم است. میا به تنهایی یک تابلو صدا، یک سیستم پشتیبانی و یک بازیکن رقابتی است و رابطه شما با او در بازی در طول حرفه شما رشد و تکامل خواهد یافت.


زنان راه خود را هموار می کنند – PlayStation.Blog

حالت و این پروژه برای شما چه معنایی دارد؟

مولی: این پروژه برای من یک دنیا معنا دارد و کار کردن روی آن بسیار لذت بخش بود. من بسیار خوشحالم که با این گنجاندن جدید، در رشد و تکامل MLB The Show 24 مشارکت دارم.

این یک ویژگی است که فراتر از این است که به بازیکنان اجازه می دهد تا یک بازیکن زن در بازی ایجاد کنند. همچنین به معنای برجسته کردن قدرت، سرسختی و انعطاف پذیری لازم برای ورود به ورزش است. اما از مبارزاتی که بسیاری با آن روبرو بوده اند ابایی نداشته باشند. از طریق این ویژگی، می‌توانیم به جامعه شگفت‌انگیز، پشتیبانی و استعدادهایی که بخشی از این سفر نیز بوده‌اند، کمک کنیم. این داستان مصیبت و پیروزی، داستانی که ما با داستان‌های لیگ‌های سیاه‌پوست شروع کردیم، داستانی است که افراد زیادی می‌توانند با آن ارتباط برقرار کنند، و انعکاس آن در یک بازی ویدیویی چیزی است که من عمیقاً به آن اهمیت می‌دهم و مفتخرم که روی آن کار کنم.

کلسی ویتمور: این تجربه گیم پلی جدید یک محور منحصر به فرد در دنیای بیسبال است که افراد را تشویق می کند، الهام می بخشد و انگیزه می دهد تا رویاهای خود را دنبال کنند. تفکر عمیق، مکالمات معنادار و بهترین نیت ها در این مورد وجود داشته است. من به MLB Show افتخار می کنم که شانس اعمال تغییرات واقعی در زندگی را در بازی گرفت. برای من، این پروژه یک فرصت عالی برای جهان است تا از زنانی که بیسبال بازی می کنند مطلع شوند و اینکه مهارت های آنها را به سطح بالاتری برسانند امکان پذیر است. امید من برای این پروژه این است که به دیگران آموزش دهم که زنان/دختران بیسبال بازی می کنند و آنها قادر به رقابت در این بازی در هر سطحی هستند.

برای تجربه در جاده به نمایش: زنان راهشان را هموار می کنند، چه چیزی را بیشتر از همه هیجان زده می کنید؟

مولی: چیزهایی که من از تجربه بازی به عنوان یک شخصیت زن در RTTS هیجان‌زده هستم، تعاملات در حال تکامل با میا لوئیس است که در کنار حرفه‌ی من پیش می‌رود و تمام روش‌هایی که دنیای درون بازی به بازیکن من پاسخ می‌دهد، در حالی که او به سمت بازی‌های بزرگ می‌رود. لیگ ها

من قبلاً در مورد شخصیت جدیدی که به تجربه RTTS اضافه کرده‌ایم صحبت کردم، اگر بخواهید به عنوان یک زن بازی کنید، اما صحنه‌های مختلفی برای کشف با او وجود دارد و مسیر شغلی او ممکن است با هر بازی تغییر کند. این نوع تنوع روایت برای من واقعا سرگرم کننده است و امیدوارم سایر بازیکنان نیز از خلق تجربیات منحصر به فرد خود لذت ببرند.

ما همچنین انبوهی از نظرات جدید، بخش‌های شبکه MLB و چیزهای سرگرم‌کننده دیگری داریم که به طور خاص به پخش‌کننده شما و پیشرفت شما مربوط می‌شوند که با شکستن موانع در راه رسیدن به اوج، تجربه‌ای همهجانبه ایجاد می‌کنند.

MLB The Show 24 در ۱۹ مارس برای PS5 و PS4 عرضه می شود.


منبع: https://blog.playstation.com/2024/03/05/mlb-the-show-24-unveils-road-to-the-show-women-pave-their-way/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *