ساخت ساعت‌های Wear OS توسط فسیل انجام شده است

Wear OS رسما یکی از بزرگترین شرکای خود را از دست داد – Fossil می‌خواهد از ساعت‌های هوشمندی که توسط پلتفرم پوشیدنی گوگل پشتیبانی می‌شوند، آن را کنار بگذارد.

از شنیدن آن تعجب کردید؟ در حالی که تا روزهای اخیر هیچ خبر رسمی نرسیده بود، برای مدتی در ردیت شایعاتی مبنی بر اینکه فسیل در حال برنامه ریزی برای خروج است، منتشر شده است. منابع برای آن متزلزل بودند، اما شرکت با ورود به آخر هفته، این حرکت را به واقعیت تبدیل کرد. دفن خبری کلاسیک جمعه.

فسیل از آن زمان تا کنون سیستم عامل Wear OS جدیدی تولید نکرده است پلتفرم Fossil Gen 6 را در سال ۲۰۲۱ راه اندازی کرد. آنها در نهایت نسخه سلامتی Gen 6 را ساختند، اما فاقد هرگونه ارتقاء واقعی بود. این بیشتر به‌روزرسانی یک ساعت قدیمی در یک قاب جدید بود، کاری که فسیل اغلب با پوشیدنی‌های فعلی Wear OS انجام می‌داد. فروش بزرگ داشتن Wear OS 3 از جعبه بود. آن درام را به خاطر دارید؟

ما واقعاً تقریباً ۲ سال است که ساعت جدیدی با سیستم عامل Fossil Wear OS نداشته‌ایم و صحبت‌های کمی در مورد فسیل نسل ۷ وجود داشته است. Fossil در طول سال گذشته به طرز وحشتناکی در مورد ساعت‌های هوشمند جدید بی‌صدا بود، در فصول تعطیلات و رویدادهای CES، آنها هرگز هرگز در مورد ساعت‌های هوشمند جدید سکوت کردند. چیز جدیدی به ما گفت خارج از یک یا دو ترکیبی عرضه به‌روزرسانی‌های Wear OS 3 بسیار کند استشما نمی خواستید پیشنهاد کنید که فسیل به دنبال راه خروجی است.

پس از کاهش موجودی باقی‌مانده ساعت به قیمت‌های پایین در ماه‌های اخیر، و دوباره بدون هیچ چیز جدیدی در افق، نوشته روی دیوار بود. به محض جمع‌آوری افکارم بعد از آخر هفته، چیزهای بیشتری برای گفتن خواهم داشت، اما حتی اگر شما لزوماً ساعت‌های فسیل را دوست نداشتید، این احساس بسیار شبیه به شرکتی است که به دلیل رابطه نزدیک گوگل با سامسونگ از کار خارج شده است. مایه تاسف است. ما دوست داریم انتخاب داشته باشیم و در حال حاضر، تعداد زیادی وجود ندارد.

فسیل گفت اگر برای شما معنی دارد آستانه که از ساعت های فعلی خود “برای چند سال آینده” پشتیبانی خواهد کرد. خواهیم دید.


منبع: https://www.droid-life.com/2024/01/29/fossil-is-done-making-wear-os-watches/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *