سازنده خودروهای برقی Polestar 15 درصد از نیروی کار خود را در سراسر جهان کاهش می دهد

شرکت خودروهای برقی سوئدی Polestar در حال کاهش ۱۵ درصدی نیروی کار خود در سطح جهان است. پیش بینی می شود حدود ۴۵۰ کارمند به دلیل “ترخیص”شرایط چالش برانگیز بازار” این خبر علیرغم افزایش شش درصدی تحویل خودروهای جهانی در مقایسه با سال ۲۰۲۲، طبق اخیر آن منتشر شده است گزارش مالی سه ماهه چهارم جهانی

با این حال، این شرکت هشدار داد که آن را کاهش خواهد داد تعداد افراد در ماه مه ۲۰۲۳ تقریباً در همان زمان بود که اعلام کرد اهداف تولید خود به طور ناامیدکننده ای بین ۱۰۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰ خودرو از هدف اولیه خود کاهش یافته است. Polestar از تصمیمات خود دفاع کرد و توضیح داد که چیست “تقویت تمرکز آن” در کاهش هزینه ها برای کارآمدتر کردن کسب و کار.

علیرغم تاخیر در حمل و نقل در سال گذشته، Polestar 2 2024 خط تولید با مجموعه ای از به روز رسانی های جدید، از جمله مسافت پیموده شده بیشتر و شارژ سریع تر، قوی تر می شود. با این حال، این شرکت با این مسئله مواجه است که خریداران ممکن است با برچسب قیمتی نزدیک به ۵۰۰۰۰ دلاری خود، زمانی که بتوانند مدل‌های جدیدتری تولید شده توسط رقبای مانند تسلا با بیش از ۱۰۰۰۰ دلار کمتر.

کاهش مشاغل در بخش خودروهای برقی به امری عادی تبدیل شده است و رقبایی مانند Lucid Motors اعلام کرده اند که این کار را کاهش دهند ۱۸ درصد از نیروی کار خود را در سال گذشته و کاهش شش درصدی ریوین این روندها ممکن است به این دلیل باشد که مسائل زنجیره تامین یک مشکل بزرگ در این کشور است صنعت EVهمراه با تردید خریدار برای سرمایه گذاری در ماشین های برقی

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/ev-maker-polestar-cuts-15-percent-of-its-workforce-globally-154941678.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/ev-maker-polestar-cuts-15-percent-of-its-workforce-globally-154941678.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *