سازنده شهر کوهستانی Laysara: Summit Kingdom در Steam راه اندازی شد

Laysara: Summit Kingdom، سازنده شهر امیدوار کننده با موضوع کوه از توسعه دهنده Quite OK Games و ناشر Future Friends Games، سورپرایز در Steam راه اندازی شدجایی که انتظار می رود بین شش تا ۱۲ ماه در دسترسی اولیه باقی بماند.

Laysara – که خود را با تمرکز بر عمودی بودن کوهستان و خطرات متناسب با موضوع، از جمله بهمن، از دیگر سازندگان شهر متمایز می کند – مدتی است که اینجا و آنجا ظاهر شده است. روی رادار یوروگیمر فرود آمد در ژوئن ۲۰۲۲)، و در ابتدا انتظار می رفت در سال ۲۰۲۳ عرضه شود. هرچند، اواخر سال گذشته، کاملاً اوکی تصمیم گرفت تا انتشار آن را تا “اوایل سال ۲۰۲۴” پیش ببرد و گفت که “زمان اضافی برای ارائه یک تجربه صیقلی و کامل” می خواهد. . .

و بالاخره رسیدیم! همانطور که در طی اعلام شد ویترین Triple-i امروز با محوریت مستقل, Laysara: Summit Kingdom با انتشار اولیه دسترسی زودهنگام از جمله توانایی ساخت چندین شهر در کوه های مختلف و همچنین “همه مکانیک های مهم بازی” امروز به استیم می رسد. اینها شامل “سیستم حمل و نقل پیچیده، بهمن و خرابی آب و هوا، و بالا بردن معبدهای قله” است.

تریلر راه اندازی Laysara: Summit Kingdom.در یوتیوب تماشا کنید

Quite OK درباره تصمیم خود برای انتخاب نسخه دسترسی زودهنگام توضیح می دهد: “ما می خواهیم Laysara یک بازی عالی باشد و در طول تست های آلفا دریافتیم که دریافت بازخورد از بازیکنان برای دستیابی به آن کاملا ضروری است.” “تست داخلی فقط می تواند شما را به این نتیجه برساند، تنها با تعامل با بازیکنان واقعی می توانیم به طور کامل درک کنیم که چه بخش هایی از بازی ما نیاز به بهبود دارد.”

انتظار می‌رود که Laysara: Summit Kingdom بین ۶ تا ۱۲ ماه در دسترسی اولیه باقی بماند و نسخه کامل نسخه ۱.۰ شامل حالت کمپین، نقشه‌های بیشتر، بهبودها و تغییرات کیفیت زندگی، به‌علاوه چند ویژگی اضافی در پایان بازی باشد. ” “.

نسخه ۱٫۰ احتمالاً افزایش قیمت “خفیفی” نیز به همراه خواهد داشت، اما در حال حاضر، Laysara: Summit Kingdom با قیمت ۱۶٫۷۵ پوند قیمت دارد. ۲۰ درصد تخفیف عرضه تا ۲۴ آوریل آن را به ۱۳٫۴۰ پوند کاهش داد.


منبع: https://www.eurogamer.net/mountain-city-builder-laysara-summit-kingdom-surprise-launches-on-steam?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *