سازندگان اولین دوربین اکشن با لنز دوگانه در جهان می گویند این دوربین دارای دید در شب بی نظیر GoPro است.

سازندگان اولین دوربین اکشن با لنز دوگانه در جهان می گویند این دوربین دارای دید در شب بی نظیر GoPro است.

وقتی نوبت به بهترین دوربین های اکشن در بازار، جلب توجه از GoPro نیاز به مقدار زیادی دارد – اما SJCAM فکر می‌کند که راه‌اندازی لنز دوگانه و قابلیت‌های دید در شب مدل جدید SJ20 آنقدر کافی است که یک چالش جدی برای GoPro باشد.

یکی از دو لنز (f/2.0) مخصوص عکاسی در روز و دیگری (f/1.3) برای شب است، که SJCAM می‌گوید بدون توجه به زمانی که در حال ضبط هستید، نتایج با کیفیت بالا را تضمین می‌کند. ضبط ویدیو تا ۴K می رود و ضبط تصویر در بالاترین حد ۲۰ مگاپیکسل است.

یک ژیروسکوپ ۶ محوره نیز در اینجا تعبیه شده است که برای تضمین فیلمبرداری فوق العاده پایدار در هر سناریویی، از کایاک سواری گرفته تا دوچرخه سواری، در نظر گرفته شده است. واضح است که تا زمانی که SJ20 را بررسی نکرده باشیم، نمی‌توانیم اظهار نظر کنیم، اما تصاویر آزمایشی مطمئناً چشمگیر به نظر می‌رسند.

SJCAM می گوید عمر باتری بین شارژ حدود ۷ ساعت است، در حالی که می توانید با خرید یک بسته باتری خارجی و یک دستگیره دوربین قابل شارژ آن را افزایش دهید. دوربین به طور خاص با رابط ماژولار طراحی شده است تا اتصال لوازم جانبی را آسان تر کند.

حالت های ویدیویی و نمایش های دوگانه

سایر مشخصات و ویژگی هایی که می خواهید در مورد آنها بدانید ضد آب بودن تا عمق ۱۶ فوتی (که تقریباً ۵ متر است)، تشخیص حرکت، قابلیت های پیش ضبط و حرکت آهسته، و حالت های عکاسی مداوم و تایم لپس است.

علاوه بر لنزهای دوربین دوگانه، دو صفحه نمایش وجود دارد: یک صفحه نمایش ۱٫۳ اینچی در جلو و یک صفحه نمایش ۲٫۲۹ اینچی با قابلیت لمسی در پشت. اگر فکر می کنید همه اینها بسیار امیدوارکننده به نظر می رسد، دوربین اینطور است هم اکنون با قیمت ۲۲۹ دلار / ۱۷۹ پوند در دسترس است.

چند سالی است که ما یک مدل SJCAM را از نزدیک بررسی کرده ایم، اما مدل ما بررسی SJCAM SJ8 Pro به دستگاه ۴٫۵ ستاره اهدا شد. کیفیت ویدیوی ۴K و تعداد گزینه‌های عکسبرداری در آن بسیار تحسین شد.

همین رتبه بندی ستاره اخیراً در ما اعطا شد GoPro Hero 12 بررسی سیاهو این همان رقابتی است که SJ20 قرار است در برابر آن قرار گیرد – اگرچه لازم است در نظر داشته باشید که Hero 12 Black با قیمت ۳۹۹٫۹۹ دلار / ۳۹۹٫۹۹ پوند / ۶۴۹٫۹۵ دلار استرالیا به فروش می رسد.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/cameras/action-cameras/makers-of-worlds-first-dual-lens-action-camera-say-its-got-gopro-beating-night-vision

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *