ساعت ارزان «آیکو» با شارژدهی یک هفته‌‌ای در راه است

آیکو که زیرمجموعه‌ی شرکت سازنده‌ی انواع گوشی ویوو محسوب می‌شود، با انتشار تصاویری از مشخصات کلیدی ساعت آیکو واچ و هدفون TWS 1e پرده برداشت. به احتمال زیاد محصولات یادشده همراه با گوشی‌های سری نئو ۹ آیکو معرفی خواهند شد.

طبق اطلاعات منتشر شده از سوی آیکو در ویبو، آیکو واچ علاوه‌بر دارا بودن سنسور ضربان قلب ۸ کاناله و سنسور اکسیژن خون ۱۶ کاناله، از دو حالت eSIM و بلوتوث هم پشتیبانی خواهد کرد. شارژدهی این ساعت در هر یک از حالت‌های نام‌برده به ترتیب ۷ و ۱۶ روز ذکر شده است.

آیکو علاوه‌بر ساعت هوشمند خود، مشخصات هدفون بی‌سیم TWS 1e را نیز با کاربران به اشتراک گذاشت. هدفون مورد بحث مجهز به بلوتوث ۵٫۳ است و نرخ‌ تgخیر آن برای اتصال به دستگاه‌های دیگر و اتصال هدفون‌ها به یکدیگر به ترتیب ۵۵ و ۲۵ میلی‌ثانیه اعلام شده است.

آیکو می‌گوید هدفون جدیدش به منظور ارتقاء تجربه‌ی صوتی، توانایی از بین بردن ۷۳ درصد از نویز‌های محیطی را دارد.

مقاله‌های مرتبط

ساعت هوشمند و هدفون یادشده که احتمالاً در تاریخ ۲۷ دسامبر سال جاری (۶ دی) معرفی خواهند شد، به ترتیب نسخه‌های تغییر نام‌یافته‌ی (ری‌برند‌) ویوو واچ ۳ و ویوو TWS 3e هستند.

از قیمت ساعت هوشمند آیکو واچ و قیمت هدفون TWS 1e اطلاعات دقیقی در دسترس نیست، اما انتظار می‌رود که این دو محصول از نمونه‌های ارزان قیمت بازار باشند.


منبع: https://www.zoomit.ir/wearables/413683-iqoo-watch-iqoo-tws-1e-teaser/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *