ساعت Wear OS شما در آستانه ارتقای رنگارنگ است

اوایل سال گذشته، اولین بود گزارش شده است که گوگل رنگ های پویا Material You را به آن می آورد سیستم عامل بپوشید. کد خود گوگل به این اتفاق اشاره می‌کند، اما کد بدیهی است که به ما نمی‌گوید چه زمانی پیاده‌سازی می‌شود. این هفته، بیشتر شبیه به آن است، با کدهای جدید کشف شده که نه تنها رنگ‌های پویا را برای Wear OS، بلکه یک رابط کاربری جدید راه‌انداز برنامه را شرح می‌دهد.

رنگ‌های پویا در Wear OS مانند تلفن Android شما کار می‌کنند. هنگامی که یک پالت رنگ خاص برای تلفن خود دارید، سپس به دستگاه Wear OS متصل شما گسترش می یابد. به صفحه ساعت، تنظیمات سریع و همچنین برنامه های بومی مانند Google Play گسترش می یابد.

پس از پخش زنده، یک پیام تبریک با بیان موارد زیر به کاربران نشان داده می شود.

طرح زمینه سیستم شما اکنون به طور خودکار با رنگ های صفحه ساعت شما مطابقت دارد! سعی کنید صفحه ساعت خود را تغییر دهید یا یک تم رنگی را در تنظیمات انتخاب کنید.

امیدواریم به زودی شاهد اجرای این تغییر برای کاربران Wear OS باشیم.

همچنین یک سبک راه‌انداز برنامه جدید برای Wear OS وجود دارد تا با نمای فهرست موجود همراه شود. سبک جدید Grid View نام دارد و ما فرض می‌کنیم که می‌تواند شبیه به آنچه که اپل واچ دارند به نظر برسد، اما می‌تواند بیشتر شبیه یک شبکه ۴×۴ باشد. گزارش شده است که کاربران می توانند بین هر گزینه ای که ترجیح می دهند جابجا شوند.

برای رنگ‌های پویا در Wear OS من را ثبت‌نام کنید. که شیرین خواهد بود.

// ۹to5Google


منبع: https://www.droid-life.com/2024/01/30/that-wear-os-material-you-upgrade-is-very-close/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *