سامسونگ اولویت‌های سال ۲۰۲۴ خود را اعلام کرد؛ تمرکز بر هوش مصنوعی

سامسونگ که یکی از خلاق‌ترین شرکت‌های فناوری در جهان است، اولویت‌های خود را در آغاز سال ۲۰۲۴ میلادی اعلام کرد. این شرکت کره جنوبی می‌خواهد فناوری‌های خود را چنان ارتقا دهد تا از دیگر رقبا بسیار جلو بیفتد. این شرکت همچنین می‌خواهد در سال میلادی جدید انعطاف‌پذیرتر باشد و بر توسعه قابلیت‌های هوش مصنوعی تمرکز کند.

براساس گزارش KoreaBizWire، درست قبل از عرضه سری گلکسی S24 و دیگر لوازم الکترونیکی سامسونگ، این شرکت اولویت‌های اصلی خود را برای سال ۲۰۲۴ اعلام کرد. سامسونگ می‌خواهد بر بهبود فناوری‌های اصلی و هوش مصنوعی در محصولات خود تمرکز کند.

اولویت‌های سامسونگ در سال ۲۰۲۴

«هان جونگ هی» و «کیونگ کیه هیون»، مدیران عامل سامسونگ گفتند که بر فناوری‌هایی متمرکز خواهند بود که می‌توانند فاصله سامسونگ را از دیگر رقبا بیشتر کنند. آن‌ها می‌خواهند کسب‌وکار تراشه‌سازی خود، که در پنج دهه گذشته در فناوری نیمه‌رساناها پیشرو بوده را بهبود و گسترش بدهند تا شکاف بین خود و رقبا را عمیق‌تر کنند.

سامسونگ اولویت‌های سال ۲۰۲۴ خود را اعلام کرد؛ تمرکز بر هوش مصنوعی
هان جونگ هی، مدیرعامل مشترک سامسونگ الکترونیکس

در بخش موبایل، لوازم خانگی و نرم‌افزار، استراتژی بر اولویت‌قراردادن مشتری خواهد بود و بر عملکرد و کیفیت محصولات تأکید خواهد شد. همچنین سامسونگ درباره گسترش هوش مصنوعی موضعی اساسی اتخاذ خواهد کرد. این شرکت در حوزه محیط‌زیست هم رویه‌ای سالم پیش خواهد گرفت.

سامسونگ در چهار ماه ابتدایی سال ۲۰۲۳ حدود ۱۴۷٫۲ میلیارد دلار فروش داشته که ۱۷٫۵ درصد پایین‌تر از سال ۲۰۲۲ بوده است. سود این شرکت در مقایسه با ۲۰۲۲ به دلیل تقاضای کمتر نیمه‌رساناها بسیار کاهش داشته است. این شرکت نتوانسته سفارشات چندانی از مشتری‌های بزرگی مانند انویدیا، اپل، AMD و کوالکام داشته باشد. اما کره‌ای‌ها امیدوارند در سال ۲۰۲۴ در این زمینه بهتر عمل کنند؛ شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه کوالکام می‌خواهد از فرایندهای ۲ و ۳ نانومتری سامسونگ در آینده بهره ببرد.


منبع: https://digiato.com/growth-hacking/samsung-electronics-vows-to-prioritize-retaining-its-technological-supremacy

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *