سامسونگ با تسلا و هیوندای همکاری می‌کند تا کنترل‌های خانه هوشمند و خودروهای برقی عمیق‌تری را ارائه دهد

با نزدیک شدن به نمایشگاه CES 2024، ما در مورد خانه های هوشمند بیشتر از مجموع کل سال صحبت خواهیم کرد. سامسونگ با اعلام شراکت با این شرکت، این روند را آغاز کرده است تسلا و هیوندای برای گسترش SmartThings به حوزه انرژی خانه و اتوماسیون خودرو/خانه.

مشارکت با تسلا به مالکان خودروهای برقی این شرکت به همراه محصولات مشابه اجازه می دهد پاوروال و Solar Inverter، برای نظارت و کنترل خانه های خود با استفاده از برنامه SmartThings Energy سامسونگ – نمایش اطلاعات مربوط به تولید، ذخیره و استفاده انرژی.

برای مثال، کاربران Powerwall می‌توانند برنامه تسلا را همگام‌سازی کنند.دیده بان طوفانبه دستگاه‌های خانگی خود کار می‌کنند، بنابراین می‌توانند از طریق تلویزیون‌ها و تلفن‌های هوشمند سامسونگ در مورد رویدادهای شدید آب و هوایی مانند طوفان یا بارش برف آگاه شوند. همچنین به شما این امکان را می دهد که حالت انرژی هوش مصنوعی را قبل و در حین قطع برق فعال کنید تا انرژی باقیمانده Powerwall را حفظ کنید.

شرکت های دیگر نیز می توانند همین کار را انجام دهند، همانطور که تسلا اخیراً “FleetAPI“برنامه ای که به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا علاوه بر خودروهای برقی خود با Powerwall، Solar و Wall Connector تعامل داشته باشند. با این حال، سامسونگ در میان اولین شرکت هایی است که روی آن کار می کند. “ما خوشحالیم که سامسونگ با توجه به موقعیت پیشرو خود در این زمینه، یک توسعه دهنده اولیه باشد. درو باگلینو از تسلا گفت: فناوری خانه هوشمند مصرف کننده.

سامسونگ با تسلا و هیوندای همکاری می‌کند تا کنترل‌های خانه هوشمند و خودروهای برقی عمیق‌تری را ارائه دهد
سامسونگ

سامسونگ همچنین با هیوندای همکاری کرده است تا پلتفرم SmartThings خود را به خودروهای برقی و سایر وسایل نقلیه هیوندای گسترش دهد و به خدمات «خانه به ماشین» و «ماشین به خانه» اجازه دهد. این به شما امکان می دهد خانه هوشمند خود را به سیستم اطلاعات سرگرمی خودروی هیوندای متصل کنید تا بتوانید یکی را با دیگری کنترل کنید. به عنوان مثال، می‌توانید از طریق برنامه SmartThings ماشین خود را روشن کنید، تهویه مطبوع را کنترل کنید، پنجره‌ها را باز و بسته کنید و وضعیت شارژ را بررسی کنید. و از ماشین، می‌توانید لوازم خانگی مانند تلویزیون، شارژرهای برقی و برقی را کنترل کنید.

همچنین به شما این امکان را می‌دهد که روتینی ایجاد کنید که در آن چراغ‌های خانه و کنترل آب و هوا هنگام ورود خودرو به خانه فعال می‌شوند، یا امکان تنظیم دمای خودرو در دمای ایده‌آل پس از خاموش شدن زنگ تلفن هوشمندتان. در عین حال، می‌توانید اطلاعات انرژی در مورد خودروهای برقی و شارژرها را برای تنظیم زمان بهینه برای شارژ خودرو بر اساس عواملی مانند قیمت انرژی، داده‌های پنل خورشیدی و موارد دیگر نظارت کنید.

ویژگی های جدید مفید به نظر می رسند، به خصوص اگر سیستم برق الکتریکی یا تسلا را نصب کرده باشید. هنوز در دست توسعه است، اما سامسونگ هفته آینده نگاهی اولیه به غرفه CES 2024 خود خواهد داشت.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/samsung-partners-with-tesla-and-hyundai-to-offer-deeper-smart-home-and-ev-controls-093945383.html?src منتشر شد. = rss


منبع: https://www.engadget.com/samsung-partners-with-tesla-and-hyundai-to-offer-deeper-smart-home-and-ev-controls-093945383.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *