سامسونگ با رونمایی از SSD خارجی ۸ ترابایتی T5 Evo با قیمت ۶۵۰ دلار در سایت خود تحریم خود را شکست – فقط برای ضربه زدن به برچسب و سرعت پایین آماده باشید.

سامسونگ با رونمایی از SSD خارجی ۸ ترابایتی T5 Evo با قیمت ۶۵۰ دلار در سایت خود تحریم خود را شکست – فقط برای ضربه زدن به برچسب و سرعت پایین آماده باشید.

شما می توانید بزرگترین قابل حمل واقعی ۸ ترابایتی جهان را خریداری کنید SSD مستقیم از سامسونگ فقط برای ۶۵۰ دلار درست به موقع برای جمعه سیاه (ما را بررسی کنید معاملات SSD جمعه سیاه). SSD قابل حمل T5 Evo (همچنین با نام MU-PH8T0S/AM نیز در دو ترابایت و ۴ ترابایت موجود است) اکنون با یک پنجره تحویل ۷ روزه عرضه می شود، اما می توانید آن را با کمی ارزان تر از ShopBLT و PCNation.

این SSD خارجی اولین مورد از نوع خود است اوو برندسازی از محدوده SSD داخلی خود سامسونگ که به جای عملکرد، بر ارزش پولی تمرکز دارد. همچنین دارای یک طراحی مستطیل شکل جدید است که به طور قابل توجهی با طراحی تخت مورد استفاده توسط رقبا متفاوت است – بسیاری از آنها ۸ ترابایت ۲٫۵ اینچی SATA SSD را دوباره بسته بندی کرده اند.

سرعت آن در خواندن و نوشتن تنها ۴۶۰ مگابایت بر ثانیه است، چیزی که SSD قابل حمل مبتنی بر SATA حدود ۵ سال پیش به آن دست یافت – بنابراین خیر، قطعاً یکی از این موارد نیست. سریعترین SSD اما تقریباً مطمئناً وارد لیست ما خواهد شد بهترین SSD خارجی.

علیرغم این نمایشگر ضعیف، سامسونگ SSD قابل حمل T5 Evo را با قیمت بالایی به فروش می رساند. خرید دو تا از خودش سریعتر ارزان تر است SSD T7 Shield قابل حمل SSD ها (من آن ها را تست کردم و دوست داشتم). اینها دارای رتبه IP مناسبی هستند که T5 Evo فاقد آن است و از USB 3.2 Gen 2 (به جای Gen 1) پشتیبانی نمی کند.

هارد دیسک های قابل حمل هدف هستند

با این اوصاف، سامسونگ مخاطب دیگری را هدف قرار می‌دهد، مخاطبی که به دیسک‌های سخت اکسترنال تکیه می‌کند که به دلیل عدم سرمایه‌گذاری در تحقیق و توسعه از سوی تولیدکنندگان بزرگ HDD، حدود پنج سال است که افزایشی در ظرفیت خود نداشته‌اند. لپ تاپ HDD در ۵ ترابایت بالا رفته اند و فقط یک موضوع زمان بود که کسی یک SSD بزرگ ۸ ترابایتی بیاورد.

طبق وب‌سایت سامسونگ، این محصول با نرم‌افزار Magician متعلق به این شرکت، ضمانت سه ساله، به‌علاوه کانکتور و کابل Type-C (نمایشگر LED) ارائه می‌شود. با وزن ۱۰۲ گرم، با توجه به این واقعیت که دارای دسته اضافی است، سبک تر از حد انتظار است و احتمالاً به دلیل طراحی لاستیکی است که به آن اجازه می دهد در برابر سقوط تا ۶ فوت مقاومت کند.

سامسونگ همچنین ادعا می‌کند که T5 EVO “برای انتقال فایل‌های بزرگ با TurboWrite هوشمند بهبودیافته بهینه شده است” اگرچه وقتی به سرعت کمتر از ۵۰۰ مگابایت بر ثانیه می‌رسیم، شاهد بهینه‌سازی زیادی نیستیم. شرم آور است که سامسونگ یک SSD سریعتر ۸ ترابایتی را با قیمت کمتر عرضه نکرده است، اما می توانم بفهمم چرا آنها این کار را کردند (یعنی برای به حداکثر رساندن موقعیت خود و افزایش سود خود).

برای کسانی که به دنبال ارزش پولی بهتر در مورد حافظه خارجی هستند، خرید یک درایو ۸ ترابایتی ۸۷۰ QVO سامسونگ با یک محفظه شخص ثالث احتمالاً حدود ۳۰۰ دلار برای شما صرفه جویی می کند یا به عبارت دیگر، یک معامله BOGOF بسیار خوب برای شما فراهم می کند.

بیشتر از TechRadar Pro


منبع: https://www.techradar.com/pro/samsung-breaks-own-embargo-by-unveiling-t5-evo-8tb-external-ssd-on-its-site-for-dollar650-just-be-prepared-for-the-sticker-shock-and-the-slow-speed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *