سامسونگ با شروع این کنترلر، در مورد تجهیزات جانبی بازی جدی می شود

سامسونگ با شروع این کنترلر، در مورد تجهیزات جانبی بازی جدی می شود

به نظر می رسد که سامسونگ بالاخره با رونمایی از یک کنترلر بی سیم دارای مجوز رسمی جدید برای استفاده با هاب بازی سامسونگ.

طراحی این گیم پد که Replay Controller نام دارد، برای هرکسی که تا به حال دست به دست گرفته باشد، به طرز عجیبی آشنا به نظر می رسد. کنترلر بی سیم Xbox. با این حال، تفاوت‌های کلیدی در اینجا وجود دارد، مانند طرح رنگی جذاب Midnight Blue یا توانایی استفاده از آن به عنوان یک کنترل تلویزیون معمولی.

علاوه بر تمام ورودی‌هایی که در یک گیم‌پد استاندارد پیدا می‌کنید، کنترلر Replay دارای دکمه‌های کنترل صدا در d-pad، یک دکمه پاور تلویزیون و دو دکمه قابل برنامه‌ریزی برگشت است.

به جای یک کنسول معمولی، به طور خاص برای Samsung Gaming Hub طراحی شده است – یک پلت فرم استریم بازی که روی برخی از محصولات سامسونگ بارگذاری می شود. این شامل طیف وسیعی از برنامه های پخش ابری مانند بازی ایکس باکس ابری، آمازون لوناو Nvidia GeForce Now به کاربران اجازه می دهد تا بدون نیاز به دانلود بازی ها را از طریق اینترنت پخش کنند.

این کنترلر از اتصال بی سیم بلوتوث استفاده می کند و با طیف وسیعی از تلویزیون های هوشمند سامسونگ، مانیتورهای سامسونگ و پروژکتور نسل دوم سامسونگ Freestyle سازگار خواهد بود. به عنوان یک دستگاه بلوتوث، احتمالاً با برخی از تلفن های همراه نیز کار می کند، اگرچه سازگاری دقیق در این زمینه هنوز به طور رسمی تأیید نشده است.

شاید جالب ترین چیز در مورد کنترلر Replay این واقعیت باشد که توسط غول بازی های جانبی PDP ساخته شده است. این شرکت در زمینه ایجاد کنترلرهای با کیفیت بالا با قیمت های مقرون به صرفه سابقه بسیار خوبی دارد، بنابراین من خوشبین هستم که این محصول کاملاً محکمی باشد – حتی اگر بازار لوازم جانبی بسیار کوچک باشد.

این تنها چیزی نیست که سامسونگ در آستین دارد، زیرا قرار است برنامه جدید «طراحی شده برای Samsung Gaming Hub» را در CES 2024 معرفی کند. بیانیه مطبوعاتی اخیر. کنترلر Replay بخشی از این برنامه است، اما همچنین شاهد همکاری این شرکت با سایر تولیدکنندگان لوازم جانبی برای ایجاد طیف وسیعی از محصولات سازگار با Gaming Hub خواهد بود.

هر چیزی که بخشی از این برنامه باشد، برچسب برجسته «طراحی شده برای Samsung Gaming Hub» را نمایش می‌دهد که سامسونگ می‌گوید «آن محصول را از نظر سازگاری، کیفیت، عملکرد، ایمنی و امنیت در دستگاه‌های سامسونگ آزمایش کرده است».

اگر به محصولات بازی بیشتری علاقه دارید، به راهنمای ما در مورد آنها مراجعه کنید بهترین تلویزیون های بازی و بهترین مانیتور برای Xbox Series X یا بهترین مانیتور برای PS5.


منبع: https://www.techradar.com/gaming/gaming-accessories/samsung-is-getting-serious-about-gaming-peripherals-starting-with-this-controller

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *