سامسونگ در تاریخ ۱۷ ژانویه از گوشی های هوشمند جدید گلکسی اس ۲۴ با هوش مصنوعی پیشرفته رونمایی می کند

سامسونگ این هفته رویداد Unpacked 2024 خود را اعلام کرد که قرار است در ۱۷ ژانویه در سن خوزه، کالیفرنیا برگزار شود. انتظار می رود سامسونگ سری S24 گوشی های هوشمند گلکسی خود را معرفی کند که به طور مستقیم با گوشی های اپل رقابت خواهد کرد آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پرو به صف شدن.

اعلام رویداد سامسونگ «عصر جدیدی از هوش مصنوعی موبایل» را به تصویر می‌کشد، بنابراین می‌توان گفت که گوشی‌های هوشمند جدید سامسونگ قابلیت‌های هوش مصنوعی پیشرفته‌تری را در حد ChatGPT و سایر محصولات هوش مصنوعی خواهند داشت. در واقع، سامسونگ می‌گوید که سری جدید گلکسی اس «هوشمندترین تجربه موبایلی» را ارائه خواهد کرد.

شایعات گلکسی اس ۲۴ حاکی از آن است که مدل گران‌قیمت اولترا دارای ۲۰۰ مگاپیکسل خواهد بود. دوربین با هوش مصنوعی که قادر به شناسایی ۱۲ نوع شی و بهینه سازی آنها برای بهبود کیفیت تصویر است. هوش مصنوعی همچنین می تواند برای ترجمه پیام ها به بیش از ده ها زبان در زمان واقعی استفاده شود.

S24 Ultra نیز انتظار می رود دارای طراحی صفحه نمایش صاف تر با شکل مربعی تر، و به نظر می رسد که سامسونگ قصد دارد با تقلید از تصمیم اپل در طراحی آیفون ۱۵ پرو، به یک قاب تیتانیومی تبدیل شود. انتظار می رود سامسونگ S24 Ultra را در رنگ های مشکی، خاکستری، بنفش و زرد تیتانیومی عرضه کند.

سایر شایعات Ultra شامل لنز تله فوتو ۵۰ مگاپیکسلی است که نسبت به لنز تله ۱۰x قبلی کاهش یافته است و پشتیبانی از Wi-Fi 7. انتظار می رود S24 و S24 Plus تا حد زیادی شبیه مدل های S23 باشند، اگرچه گزینه های رنگی جدید و نمایشگرهای بزرگتر ۶٫۷ و ۶٫۲ اینچی وجود خواهد داشت.

رویداد سامسونگ در تاریخ ۱۷ ژانویه ساعت ۱۰ صبح به وقت اقیانوس آرام برگزار می شود و مشتریانی که قصد دارند پیش خرید کنند. می تواند یک دستگاه را رزرو کند و ۵۰ دلار اعتبار سامسونگ دریافت کنید. سیستم رزرو به صورت خودکار شارژ نمی شود و برای رزرو دستگاه ها فقط به یک نام و آدرس ایمیل نیاز دارد. پس از معرفی دستگاه‌ها، اعتبارات را می‌توان هنگام پیش‌سفارش پس‌خرید کرد.

توجه: MacRumors یک شریک وابسته با سامسونگ است. وقتی روی پیوندی کلیک می‌کنید و خریدی انجام می‌دهید، ممکن است مبلغی جزئی دریافت کنیم که به ما کمک می‌کند تا سایت را فعال نگه داریم.

برچسب ها: سامسونگ


منبع: https://www.macrumors.com/2024/01/04/samsung-galaxy-s24-event-january-17/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *