سامسونگ در سال ۲۰۲۷ به مک‌بوک OLED Push می‌پیوندد

سامسونگ در حال آماده شدن برای پیوستن به زنجیره تامین صفحه نمایش OLED اپل برای مدل های آینده مک بوک کره ای است. الک گزارش ها.

سامسونگ در سال ۲۰۲۷ به مک‌بوک OLED Push می‌پیوندد
برنامه های اپل برای مک بوک پرو را تغییر دهید و مک بوک ایر از مینی ال ای دی و فناوری نمایشگر ال سی دی گرفته تا OLED شایعات زیادی برای آن وجود دارد چندین سال. آخرین گزارش توضیح می‌دهد که سامسونگ در حال حاضر در حال مونتاژ خط تولید پنل‌های OLED نسل هشتم است که تمرکز آن بر تامین نمایشگرهای OLED اپل برای مدل‌های آینده مک‌بوک است. پنل های خط تولید تا سال ۲۰۲۷ به مدل های جدید مک بوک نخواهند رسید. الک اضافه می کند.

اواخر سال گذشته ETNews گفت اپل قصد دارد تا سال ۲۰۲۷ فناوری صفحه نمایش OLED را به ۹ دستگاه جدید برساند و با دو دستگاه جدید شروع کند. آیپد پرو مدل های ماه مارس سپس انتظار می رود که این شرکت در سال ۲۰۲۵ تمرکز خود را به مک بوک پرو ۱۶ اینچی OLED معطوف کند، قبل از اینکه مک بوک پرو ۱۴ اینچی، مک بوک ایر ۱۳ و ۱۵ اینچی، ۱۰٫۹ اینچی را عرضه کند. آیپد ایرو ۸٫۷ اینچی آیپد مینی مدل هایی با نمایشگر OLED در سال بعد. در نتیجه، الکبه نظر می رسد گزارش ‘s نشان می دهد که پنل های خط تولید جدید در موج اول مک بوک های OLED در سال ۲۰۲۵ استفاده نخواهند شد. انتظار می رود اپل در سال ۲۰۲۷ OLED را به بازار بیاورد. آیپد ایر ۱۲٫۹ اینچی شایعه شده است مدل.

از مزایای نمایشگرهای OLED می توان به افزایش روشنایی، نسبت کنتراست بیشتر، دقت رنگ بیشتر و مصرف انرژی کمتر در مقایسه با مدل های موجود با LCD اشاره کرد. پنل‌های OLED نیز نازک‌تر و سبک‌تر از LCD هستند. اپل در حال حاضر برای همه چیز از نمایشگرهای OLED استفاده می کند آیفون و مدل های اپل واچ، به استثنای آیفون SE.

برچسب ها: سامسونگ، OLED، الک


منبع: https://www.macrumors.com/2024/02/15/samsung-to-join-oled-macbook-push-in-2027/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *