سامسونگ سه مانیتور گیمینگ Odyssey OLED ضد تابش نور را پیش از نمایشگاه CES 2024 معرفی کرد.

سامسونگ جزئیاتی را در مورد سه مانیتور گیمینگ آینده Odyssey منتشر کرده است، درست قبل از CES 2024. اینها همه نمایشگرهای OLED با AMD FreeSync Premium Pro و VESA DisplayHDR True Black 400 هستند. هر مانیتور همچنین دارای فناوری ضد تابش اختصاصی شرکت است که به حداقل می رساند. بازتاب نور روز و نور محیط.

در ابتدا، مانیتور فوق عریض خمیده ۴۹ اینچی سامسونگ Odyssey OLED G95SD وجود دارد. این صفحه نمایش وضوح DQHD (5120×1440)، زمان پاسخگویی ۰٫۰۳ میلی ثانیه، نرخ تازه سازی ۲۴۰ هرتز، نسبت تصویر ۳۲:۹ و دسترسی به پلتفرم تلویزیون هوشمند سامسونگ و هاب بازی مبتنی بر ابر شرکت را ارائه می دهد. زیبایی شناسی با فرم باریک و اندازه کمی کوچکتر است از کشتی ماموت اودیسه.

سامسونگ سه مانیتور گیمینگ Odyssey OLED ضد تابش نور را پیش از نمایشگاه CES 2024 معرفی کرد.
سامسونگ

Odyssey G80SD اولین مانیتور گیمینگ OLED 32 اینچی تخت در خط تولید سامسونگ است. دارای وضوح تصویر ۴K UHD (3840×2160)، نسبت تصویر ۱۶:۹، زمان پاسخگویی ۰٫۰۳ میلی‌ثانیه و نرخ تازه‌سازی ۲۴۰ هرتز است. این مانیتور بسیار نازک برای میزهای فشرده با عرض کمتر از چهار میلی متر ساخته شده است. حداکثر روشنایی ۴۵۰ نیت است و مانیتور با فناوری CoreLighting+ برای طرح‌های منحصربه‌فرد روشنایی محیط ارائه می‌شود.

مانیتور در پس زمینه سفید
سامسونگ

OLED G60SD نسبتاً کوچک ۲۷ اینچی دارای نرخ تجدید ۳۶۰ هرتز و وضوح QHD (2560×1440) است. این مانیتور همچنین با فناوری CoreLighting+ سامسونگ، برای احمق در محیط، و فرم باریک و فلزی عرضه می‌شود. صفحه نمایش را می توان برای راحتی از طریق شیب، چرخش و چرخش تنظیم کرد.

هنوز هیچ قیمتی وجود ندارد، اگرچه ممکن است زمانی که CES 2024 در واقع هفته آینده آغاز شود، قیمت گذاری شود. سامسونگ وعده داده است که هر کدام در سال جاری عرضه خواهند شد. برای مرجع، این شرکت اعلام کرد مجموعه ای از مانیتورهای بازی Odyssey در CES 2023، و همه آنها تا اواسط سال در طبیعت بیرون آمدند.

ما در حال گزارش زنده از نمایشگاه CES 2024 در لاس وگاس از ۶ تا ۱۲ ژانویه هستیم. با آخرین اخبار این نمایش همراه باشید اینجا.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/samsung-reveals-three-anti-glare-odyssey-oled-gaming-monitors-ahead-of-ces-2024-230028536.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/samsung-reveals-three-anti-glare-odyssey-oled-gaming-monitors-ahead-of-ces-2024-230028536.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *