سامسونگ ظاهراً روی گوشی تاشو گلکسی زد فولد ۶ اولترا کار می‌کند

سامسونگ برای رونمایی از نسل جدید گوشی‌های تاشو خود آماده می‌شود و ظاهراً امسال با گوشی‌های بیشتری روبه‌رو می‌شویم. طبق شایعات، سامسونگ می‌خواهد امسال گلکسی زد فولد ۶ اولترا را هم روانه بازار کند، هرچند شاید با عرضه‌ای محدود روبه‌رو شویم.

گلکسی زد فولد ۶ با شماره مدل SM-F956 و گلکسی زد فولد ۶ اولترا ظاهراً با شماره مدل SM-F958N درحال توسعه هستند. سامسونگ از «۸» به‌عنوان آخرین رقم برای شماره مدل دستگاه‌های Ultra خود استفاده می‌کند. به‌عنوان مثال، گلکسی اس ۲۴ اولترا با شماره مدل SM-S928 عرضه شده است.

به گزارش GalaxyClub، در این مرحله از توسعه، تنها یک نسخه از Galaxy Z Fold 6 Ultra و با شماره مدل SM-F958N وجود دارد. حرف «N» نشان‌دهنده این است که احتمالاً این محصول فقط در کره جنوبی عرضه شود، مگر اینکه شماره مدل‌های بیشتری ظاهر شود.

سامسونگ ظاهراً روی گوشی تاشو گلکسی زد فولد ۶ اولترا کار می‌کند

گلکسی زد فولد ۶ اولترا در کنار گوشی‌های تاشو جدید

گزارش شده است که سامسونگ روی نسخه FE گلکسی Z Fold 6 هم کار می‌کند که با توجه به پسوند FE، باید قیمت پایین‌تری نسبت به نسخه اصلی داشته باشد. علاوه‌براین، گفته می‌شود یکی دیگر از گوشی‌های گلکسی با کد داخلی Q6A یک گوشی تاشو میان‌رده از «سری A» است.

به‌نظر می‌رسد که گلکسی زد فولد ۶ نسخه ارزان‌تری از گوشی‌های تاشو سامسونگ باشد و گلکسی زد فولد ۶ اولترا با قیمت ۱۸۰۰ دلاری، پرچمدار گوشی‌های تاشو سامسونگ باشد. یکی از رقبای سامسونگ، یعنی گوگل نیز قصد دارد سری پیکسل ۹ را با مدل‌های مختلف عرضه کند. احتمال می‌رود سری جدید پیکسل در ۳ مدل با نام‌های پیکسل ۹، پیکسل ۹ پرو و پیکسل ۹ پرو XL به بازار عرضه شود.

این احتمال وجود دارد که Galaxy Z Fold 6 Ultra با قلم S در جعبه عرضه شود. هنوز از طراحی دقیق این گوشی خبری در دسترس نیست، اما ممکن است برخی از نشانه‌های طراحی مانند گوشه‌های مربعی را از گلکسی S24 اولترا به ارث ببرد.


منبع: https://digiato.com/mobile/samsung-may-unveil-galaxy-z-fold-6-ultra-in-future

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *