سامسونگ فروش قوی گوشی های هوشمند و صفحه نمایش موبایل را برای رشد درآمد اعتبار می داند

سامسونگ کاهش شدید سود را گزارش کرده است شکست رکورد در طول سه ماهه گذشته، و در حالی که هنوز به اعداد قبلی خود بازنگشته است، به نظر می رسد برای آینده خوشبین باشد. آخرین گزارش درآمد. این شرکت فروش قوی دستگاه های پرچمدار تلفن همراه و نمایشگرهای ممتاز خود را به دلیل عملکرد بهتر در سه ماه گذشته نسبت به سه ماهه قبل عنوان کرد. سامسونگ همچنین گفت که بخش Device Solutions (DS) که شامل کسب و کارهای حافظه و ریخته گری است، ضررهای خود را کاهش داده است. حتی انتظار دارد با افزایش محبوبیت هوش مصنوعی، تقاضا برای تراشه های حافظه به تدریج بهبود یابد.

این شرکت درآمد تلفیقی ۶۷٫۴۰ تریلیون KRW (49.9 میلیارد دلار) برای سه ماهه سوم ۲۰۲۳ ثبت کرده است که نشان دهنده افزایش قابل توجه ۱۲ درصدی نسبت به سه ماهه قبل. همچنین ۲٫۴۳ تریلیون KRW (1.80 میلیارد دلار) سود گزارش کرده است، و در حالی که این یک سوم درآمدی است که در مدت مشابه سال ۲۰۲۲ به دست آورده است – ۱۰٫۸۵ تریلیون KRW یا ۷٫۶ میلیارد دلار – این رقم هنوز بسیار بهتر از سود ۵۲۷ میلیون دلاری است. گزارش شده است. برای سه ماهه دوم

به ویژه برای تجارت تلفن همراه و شبکه خود، ۳۰ تریلیون KRW (22.17 میلیارد دلار) درآمد تلفیقی و همچنین ۳٫۳۰ تریلیون KRW (2.44 میلیارد دلار) سود عملیاتی گزارش کرد. به گفته سامسونگ، در سه ماهه سوم تقاضای بالاتری نسبت به فصل دوم وجود داشته است، زیرا بازار جهانی گوشی های هوشمند نشانه هایی از بهبود را نشان می دهد. اگر به خاطر داشته باشید، این شرکت بیشتر کاهش درآمد خود در سه ماهه دوم را به دلیل کاهش فروش گوشی های هوشمند می داند. برای این دوره، می‌گوید سری گلکسی S23 «شتاب فروش ثابت» را حفظ کرده است، در حالی که گوشی‌های تاشو، تبلت‌ها و پوشیدنی‌های آن فروش بالایی را ثبت کرده‌اند. انتظار می‌رود فروش گوشی‌های هوشمند در سه ماهه آینده به دلیل فصل تعطیلات رشد کند و بازار در سال آینده با تثبیت احساسات مصرف‌کننده در انتظار بهبود اقتصاد جهانی، بازگردد.

بخش دیگری که در سه ماهه سوم عملکرد خوبی داشت، کسب و کار پنل تلفن همراه سامسونگ است که “گزارش افزایش قابل توجهی در درآمد به دلیل عرضه مدل های پرچمدار جدید توسط مشتریان عمده دارد.” مانند بلومبرگ یادداشت ها، این مدل های پرچمدار جدید منتشر شده می تواند شامل اپل باشد آیفون ۱۵. سامسونگ قصد دارد به تمرکز بر روی پنل‌های OLED برای تجارت نمایشگر موبایل خود ادامه دهد و قصد دارد یک زنجیره تامین برای بازار واقعیت افزوده و مجازی ایجاد کند.

در نهایت، بخش نیمه هادی این شرکت ۳٫۷۵ تریلیون KRW (2.77 میلیارد دلار) زیان عملیاتی در سه ماهه به ثبت رساند که اندکی بهتر از زیان ۴٫۳۶ تریلیون KRW (3.23 میلیارد دلار) در فصل قبل است. سامسونگ انتظار دارد تقاضا برای رایانه‌های شخصی و دستگاه‌های تلفن همراه در دوره آینده بهبود یابد و به لطف برنامه‌های هوش مصنوعی مولد، تقاضای قوی سرور از سوی ارائه‌دهندگان خدمات ابری را پیش‌بینی می‌کند.

این مقاله ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/samsung-credits-strong-smartphone-and-mobile-display-sales-for-income-growth-053947279.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/samsung-credits-strong-smartphone-and-mobile-display-sales-for-income-growth-053947279.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *