سامسونگ مانیتور هوشمند خود را به روز می کند تا مرکز گلکسی خانه شما باشد

سامسونگ مانیتور هوشمند خود را به روز می کند تا مرکز گلکسی خانه شما باشد

در CES 2024، سامسونگ برنامه های خود را برای به روز رسانی مانیتور هوشمند ۴K سال گذشته با مدل جدیدی که به عنوان مرکز کنترل رسانه برای سایر دستگاه های گلکسی عمل می کند، فاش کرد.

طبق گزارش MacRumorsمانیتور هوشمند آینده M80D دارای یک ویژگی Multi Control خواهد بود که به کاربران امکان می‌دهد تصاویر و نوشتار را بین صفحه نمایش و گلکسی بوک، تبلت یا گوشی – انتخاب شما، جابه‌جا کنند. علاوه بر این، کاربرانی که دارای یک جفت هستند گلکسی بادز می تواند آنها را به دستگاه خود متصل کند تا صدای فضایی با ردیابی سر را برای مشاهده همه جانبه فعال کند. ساعت های گلکسی می تواند هنگام اتصال، تمرینات هدایت شده را روی صفحه نمایش ارسال و نشان دهد. در نهایت، سامسونگ با ارائه پشتیبانی از موس های کامپیوتری، پیکربندی تنظیمات مانیتور هوشمند را آسان تر می کند. قبلاً برای انجام تنظیمات باید از کنترل از راه دور موجود استفاده می‌کردید.

اگه خراب نباشه…

جدا از نرم افزارهای اضافه شده، گزارش های آنلاین فعلی بیان می کنند که به روز رسانی ۲۰۲۴ تقریباً مشابه خواهد بود. مانیتور هوشمند ۲۰۲۳ M8. هنوز یه جورایی شبیه یه آی مک. بسیاری از ویژگی‌های قبلی، از جمله رزولوشن ۴K (3840 در ۲۱۶۰ پیکسل)، صفحه نمایش ۳۲ اینچی، نرخ تازه‌سازی ۶۰ هرتز و وب‌کم SlimFit در بالا را خواهد داشت. ۹To5Mac بیان می‌کند که این سخت‌افزار همچنان درگاه‌های USB-C را با قابلیت شارژ تا ۶۴ وات در خود جای می‌دهد.

همان گزارش ادامه می‌دهد که این مانیتور به لطف Apple TV Plus و پشتیبانی از آن، توانایی خود را به عنوان یک تلویزیون هوشمند حفظ خواهد کرد. AirPlay 2. سامسونگ ظاهراً با ذهنیت “اگر خراب نیست، آن را تعمیر نکن” پیش می رود

تا کنون، این شرکت هنوز اعلامیه دقیقی را خارج از آن ارائه نکرده است CES 2024 نشان دادن هنوز سوالات زیادی روی میز باقی مانده است، مهمتر از همه، زمان راه اندازی صفحه نمایش و هزینه آن چقدر است. مانیتور هوشمند M80D ممکن است در دو اندازه موجود باشد: ۲۷ اینچی و ۳۲ اینچی، درست مانند مدل های قبلی خود. در زمان عرضه، مدل بزرگتر مانیتور هوشمند ۲۰۲۳ ۷۰۰ دلار قیمت دارد، بنابراین می‌توانیم قیمت مشابهی را برای بازسازی سال ۲۰۲۴ ببینیم. در حال حاضر، هنوز خیلی زود است که با اطمینان کامل بگوییم.

اگر در حال حاضر به دنبال نمایشگر هستید، راهنمای TechRadar را بررسی کنید بهترین مانیتورهای سال ۲۰۲۴.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/computing/monitors/samsung-refreshes-its-smart-monitor-to-be-the-centerpiece-of-your-galaxy-home

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *