سامسونگ ممکن است گوگل را دنبال کند و به‌روزرسانی‌های گلکسی اس ۲۴ را به مدت ۷ سال ارائه دهد

سامسونگ ممکن است گوگل را دنبال کند و به‌روزرسانی‌های گلکسی اس ۲۴ را به مدت ۷ سال ارائه دهد

وقتی اعلام شد که این یک غافلگیری خوشایند بود گوگل پیکسل ۸ و گوگل پیکسل ۸ پرو خواهد بود هفت سال به روز رسانی – به معنای نسخه های جدید اندروید تا سال ۲۰۳۰ – و به نظر می رسد که سامسونگ نیز با نسخه های آینده خود از این روند پیروی خواهد کرد. گلکسی اس ۲۴ تلفن ها

بر اساس اطلاعات تایید نشده به دست آمده توسط سرفصل های اندرویدSamsung Galaxy S24، Galaxy S24 Plus و گلکسی اس ۲۴ اولترا همگی به‌روزرسانی‌های هفت ساله را مستقیماً از سامسونگ دریافت خواهند کرد – نسبت به پشتیبانی پنج ساله فعلی.

این به طور کامل از بین نرفت، زیرا ظاهرا سامسونگ در حال بررسی این افزایش بود سال گذشته. همچنین برای این شرکت منطقی است که با گوگل و گوشی های پرچمدار پیکسل آن در مورد به روز رسانی های نرم افزاری همگام شود.

همه چیز در مورد سری گلکسی اس ۲۴ سامسونگ باید همین چهارشنبه، ۱۷ ژانویه، زمانی که سامسونگ است، فاش شود رویداد راه اندازی Unpacked بعدی خود را برگزار می کند. اگر شایعاتی را که تاکنون شنیده ایم باور کنیم، می توانیم ببینیم بسیاری از ویژگی های هوش مصنوعی شامل، در کنار معمول ارتقاء عملکرد.

مرا به روز نگه دار

در واقع دو نوع به روز رسانی نرم افزار وجود دارد که باید در مورد آنها بدانید. نوع اول، به‌روزرسانی اصلی نسخه اندروید است – بنابراین اخیراً، اندروید ۱۴. اینجاست که همه آن ویژگی‌های جدید درخشان را برای سیستم عامل تلفن همراه خود دریافت می‌کنید، که برای مثال اندروید ۱۴ شامل گزینه‌های سفارشی‌سازی بیشتری برای صفحه قفل است.

سپس به‌روزرسانی‌های نرم‌افزار امنیتی وجود دارد که معمولاً بیشتر از به‌روزرسانی‌های نسخه اصلی ادامه دارند. در حالی که این به‌روزرسانی‌ها ویژگی‌های جدید بزرگی برای بازی شما ندارند، اما دستگاه شما را در برابر جدیدترین تهدیدات امنیتی محافظت می‌کنند.

هنگامی که این به‌روزرسانی‌ها متوقف می‌شوند، تلفن شما بلافاصله به یک آجر تبدیل نمی‌شود – همچنان می‌توانید از آن استفاده کنید، اما سخت‌افزار و نرم‌افزار به طور فزاینده‌ای در برابر اشکالات و هک‌ها آسیب‌پذیر می‌شوند. به همین دلیل است که دوره های زمانی پشتیبانی نرم افزار بسیار مهم است.

وعده هفت ساله گوگل برای جدیدترین پیکسل‌ها هم به‌روزرسانی‌های نسخه اصلی و هم به‌روزرسانی‌های نرم‌افزار امنیتی را پوشش می‌دهد، اما در حال حاضر مشخص نیست که آیا سامسونگ با تعهد خود همین کار را انجام خواهد داد یا خیر. برای مرجع، جدیدترین iOS 17 آپدیت ارائه شده توسط اپل در آیفون‌ها به سال ۲۰۱۸ بازمی‌گردد.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/phones/samsung-galaxy-phones/samsung-may-follow-google-and-give-the-galaxy-s24-updates-for-7-years

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *