سامسونگ وعده هفت سال به روز رسانی برای سری S24 را داده است

سامسونگ به‌روزرسانی‌های سیستم‌عامل و به‌روزرسانی‌های امنیتی را برای گوشی‌های خود تمدید کرده است، که از سری جدید معرفی‌شده گلکسی S24 شروع شده است. با استفاده از این دستگاه ها، این شرکت می گوید که هفت نسل به روز رسانی سیستم عامل و هفت سال به روز رسانی امنیتی ارائه خواهد کرد. این یک توسعه است اعلامیه ۲۰۲۲ آن زمانی که به چهار نسل از One UI و به‌روزرسانی‌های اندروید و پنج سال به‌روزرسانی امنیتی در طول عرضه سری Galaxy S22 متعهد شد.

این شرکت با گوگل مطابقت دارد که تمدید شده با عرضه Pixel 8 تعهد به‌روزرسانی نرم‌افزار خود را داده است. سیاست قبلی گوگل پنج سال بود که هنوز زمان قابل توجهی بود. مانند گوگل، سامسونگ نیز به تعهد خود اشاره می کند "برای افزایش چرخه عمر محصول" و "به کاربران کمک می کند تا عملکرد بهینه دستگاه های Galaxy خود را برای مدت طولانی تری به طور قابل اعتماد تجربه کنند." این شرکت گفت که این سیاست جدید با سری S24 شروع می شود، بنابراین به نظر نمی رسد که برای S23 یا سایر دستگاه های سامسونگ اعمال شود، اما ما برای شفاف سازی با این شرکت تماس گرفته ایم. به عنوان بخشی از آن به‌روزرسانی خبری سال ۲۰۲۲، این شرکت فهرستی از تلفن‌ها، تبلت‌های تاشو و تحت پوشش این سیاست شامل مدل‌های نسل قبلی ارائه کرد.

سامسونگ می‌گوید علاوه بر به‌روزرسانی‌هایی که به مشتریان کمک می‌کند گوشی‌های خود را طولانی‌تر نگه دارند، به افزایش میزان مواد بازیافتی مورد استفاده در سری گلکسی ادامه می‌دهد. پلاستیک های بازیافتی، شیشه و آلومینیوم در هر دو قسمت داخلی و خارجی استفاده می شود. علاوه بر این، سری S24 دارای قطعات ساخته شده با کبالت بازیافتی و عناصر خاکی کمیاب است – برای اولین بار برای دستگاه های Galaxy. به طور خاص، طبق گفته سامسونگ، S24 Ultra از حداقل ۵۰ درصد کبالت بازیافتی در باتری و ۱۰۰ درصد عناصر خاکی کمیاب بازیافتی در بلندگوها استفاده می‌کند.

این شرکت همچنین متعهد شده است تا سال ۲۰۲۳ از حداقل یک ماده بازیافتی در هر ماژول از هر محصول تلفن همراه استفاده کند. سامسونگ یک "مدول" به عنوان آنتن، باتری، دوربین، نمایشگر، اجزای مکانیکی، موتور، برد مدار، بلندگو، شارژ بی سیم و بسته بندی.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/samsung-pledges-seven-years-of-updates-for-s24-series-180844109.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/samsung-pledges-seven-years-of-updates-for-s24-series-180844109.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *